Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 11. juli 2014

Noen har visst sendt tulle-epost, til Annika Horten, i mitt navn. (Jeg varsler på blogg og til Gmail)

Erik Ribsskog
(no subject)
Postmottak RFD     Wed, Jul 2, 2014 at 12:24 PM
To: "eribsskog@gmail.com"

Hei.

Annika Horten er ikke ansatt hos oss i Renovasjonsselskapet for Drammensregionen (RfD), men jobber i Drammen IKT. Hun har telefonnummer 416 38 123.



Med hilsen



Inger Tandberg

Saksbehandler



Telefon: 32 04 97 00

firmapost@rfd.no



Renovasjonsselskapet for Drammensregionen (RfD)

Nedre Torggate 18 A, Postboks 154 Bragernes, 3001 Drammen

Telefon 32 04 97 00 |www.rfd.no



Fra: post@netpower.no [mailto:post@netpower.no]
Sendt: 1. juli 2014 18:00
Til: Postmottak RFD
Emne: Kvittering på skjema - Send skjema



Vi bekrefter å ha mottatt din henvendelse og vil kontakte deg så snart den er behandlet.



Med vennlig hilsen
Renovasjonsselskapet for Drammensregionen IKS (RfD)

Kundeservice

Telefon: 32 04 97 00
firmapost@rfd.no
www.rfd.no



ID
   

9938

Hva gjelder saken?
   

Hei. Kan dere be Annika Horten om å kontakte meg? Har prøvd å nå henne flere ganger. Men får ikke kontakt. Slik kan det ikke fortsette. Skjerpings!! Mvh. Erik Ribsskog

Navn:
   

Erik Ribsskog

Adresse:
   

-

Postnr:
   

-

Poststed:
   

-

Kommune:
   

-

Telefon:
   

-

E-postadresse
   

eribsskog@gmail.com





Denne eposten har blitt sjekket og ingen problem funnet.
Click here to report this email as spam

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter