Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 6. august 2014

Dramatikk i Keith Court

PIC_3885

PIC_3886

PIC_3887

PIC_3888

PIC_3889

PIC_3890

PIC_3891

PIC_3892

PIC_3893

PIC_3894

PS.

Cirka klokken ti på syv, (engelsk tid), må det vel ha vært.

Så hørte jeg høy skriking, fra en dame.

Fra en av nabo-leilighetene.

Hu skreik: 'Let me out', (eller noe i den duren), flere ganger.

Og jeg lurte på om det var brann, eller noe sånt.

(Noe i den duren).

Jeg tok på meg klær, (for jeg satt og dreiv med web-design i underbuksa, (må jeg innrømme), for det er ganske varmt, om somrene, her i England, for å si det sånn).

Og så gikk jeg ut, i gården.

Jeg så at naboen i nummer 6 vel, (Pauline?), dreiv og holdt en mobil.

Og hu ville at jeg skulle ringe politiet, (virka det som).

(Hu turte visst ikke å ringe, før jeg ringte.

Noe sånt).

Så jeg ringte politiet, (klokka 6.57, står det på mobilen min).

Politiet dukka opp her, etter 5-10 minutter.

Og før de kom, så gikk 'bråkmakerne' ut.

Og de satt seg, på et stort blomsterbed, i gården.

Dama sa at han 'Whitethrash' ikke ville slippe henne ut.

Selv om hu hadde vært der, i flere dager, (eller noe sånt), vel.

(Hu sa dette til Pauline, var det vel).

Og hu sa at hu 'walked the streets for him'.

(Noe sånt).

Og at hu hadde 'furnished the flat'.

(Noe sånt).

Og at hu ikke bodde der.

Noe sånt.

(Men de har et slags forhold da, virker det som.

Hu passa på han, noen ganger.

Fordi at han hadde 'special needs', (var det vel, at hu sa).

Noe sånt).

Og hu viste at hu hadde et sår, på armen, (var det vel).

Og også et sår på beinet, vel.

(Noe sånt).

Og da politiet dukka opp, så ville hu ikke anmelde han Whitetrash.

Hu ville ikke at han skulle havne i fengsel, eller noe i den duren.

(Noe sånt).

Og da hu Pauline, (og 'gubben' hennes), gikk inn, (i sin leilighet), så gikk jeg også inn, (i min leilighet).

(Det var litt uklart, hvem sin telefon, som disse politifolka reagerte på).

Og hu Pauline har forresten tidligere kalt meg 'd*ckhead'.

(Det var vel på bursdagen min, mener jeg å huske.

Altså 25. juli.

Da jeg hadde vært å handla matvarer.

Og hu Pauline og en gjeng naboer, oppholdt seg ute i gården, for å sole seg/kjøle seg ned, (siden det var så varmt), vel).

For hu likte ikke det, at jeg tok bilde av henne, (eller om det var ei politidame, som hu hadde sluppet inn, i sin leilighet sin).

En gang politiet var på døra mi, (av uklar grunn).

Og hu Pauline, (eller om det var en politidame), stod i et vindu, og pekte og gestikulerte til meg, da.

(Da jeg så ut av soveromsvinduet mitt.

Og prøvde, å ta bilde, av de politifolka, som dreiv og dundra, på døra mi.

For å sende det, til advokat, osv).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter