Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 15. august 2014

I 1997, så jobba dem fortsatt, med fasaden. Hm

97 jobba fortsatt 1

fortsatt fasade 2

https://www.drammen.kommune.no/Min-kommunale-side/Innsyn-braArkiv/

PS.

Det første året, som jeg studerte, ved NHI, (i Oslo).

Så skulle jeg på helgebesøk, til bestemor Ågot, på Sand/Roksvold, (husker jeg).

Og da, så dro jeg innom vannsengbutikken, (siden jeg måtte bytte, fra tog til buss, i Drammen).

Og da, så visste jeg ikke hvor ringeklokka var.

(For dette var litt utpå kvelden, en fredagskveld.

Så dette var etter stengetid, for vannsengbutikken).

Og da, så stod det samme stillaset der, (må det vel ha vært).

(Det stod bare noen meter, nærmere Drammenshallen/Fjell(?)/brannstasjonen der.

Altså litt lenger vekk, fra der fotografiet, har blitt tatt fra).

Og da, så klatra jeg bare opp, på det stillaset.

Og opp til andre etasje.

Og da gikk det an, å gå inn en dør der, (eller noe i den duren), husker jeg.

Og der, så satt faren min og drakk, sammen med regnskapsføreren, (han fra Mølen og Olleveien/Bergeråsen).

Og Haldis var også der.

Og jeg fikk også øl.

Og Haldis har jobba, på kro, i Danmark, (eller noe sånt).

Og hu heller oppi glasset igjen, før det har blitt tomt.

(Noe jeg husker, at bestemor Ågot noen ganger klagde over, på Roksvold, på 80-tallet).

Så man mister oversikten, over hvor mye, som man har drukket.

Og man blir liksom mer og mer pussa, da.

Og dette har jeg vel antagelig skrevet om, i Min Bok 2 også.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter