Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. august 2014

Jeg sendte en e-post til Arts University Bournemouth

Erik Ribsskog
Complaint about student/Fwd: Fwd: Andrea Lea Ingebrigtsen

Erik Ribsskog Tue, Aug 12, 2014 at 1:16 AM
To: hello@aub.ac.uk
Cc: "larvik.tingrett" , "drammen.tingrett ,, agder.lagmannsrett ,, HRET (postmottak)" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no, Rahel Savoldelli , isajenta@msn.com, she , Bjørn Ribsskog , Holtech Medical , Legal LSC , ica@ica.se, post@canica.no, DWP ICE gateway team , "emb.london" , admin , Turf Grad Show
Hi,

your student, (Andrea Ingebrigtsen, my steph-cousin), is being threatening.

I've also gotten some pest-letters, (or if it was e-mails), from Dorset.

I now wonder if it has been Andrea who has been sending them.

This I wanted to complain about.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Andrea Lea Ingebrigtsen <andreaingebrigtsen@msn.com>
Date: 2014-08-12 1:11 GMT+01:00
Subject: Re: Fwd: Andrea Lea Ingebrigtsen
To: eribsskog@gmail.com


Piss off til sinnsykehuset Erik. Hvis du skriver mer dritt om min
familie skal jeg love deg at noen av vennene mine oppsøker deg i
Liverpool og banker deg så hardt at du aldri mer kan gå støtt. Du kan
bare glemme "hevden" din på Løvås. Du har ikke hevd bare fordi du
fjoller rundt på en eiendom i noen måneder (ikke at du jobbet på noen
nyttig måte, Martin tok deg bare inn for å være snill sa han).

> Date: Mon, 11 Aug 2014 21:48:02 +0100
> Subject: Fwd: Andrea Lea Ingebrigtsen
> From: eribsskog@gmail.com
> To: andreaingebrigtsen@msn.com
>
>Hei Andrea,
>
>jeg har da ikke snakket med deg, siden 2005, da du var konfirmant, og
>bodde på gården Løvås, (hvor jeg jobbet, for din mor Grete, som var
>forlovet med min onkel Martin).
>
>Og jeg snakket jo knapt med deg da heller.
>
>Men jeg kjøpte øl til din konfirmasjons-fest osv., husker jeg.
>
>Siden at det var litt kjedelig der, ute på landsbygda, langt fra butikker, osv.
>
>Jeg savner mine attester, (blant annet brev fra Rimi-Hagen, i
>forbindelse med at jeg vant Rimi Gullårer, som butikksjef, på Rimi
>Langhus, i 2001), som lå igjen etter meg, på Løvås.
>
>(Noen prøvde å drepe meg der, virka det som, for meg).
>
>Hvorfor flyttet du etter meg, til England, egentlig?
>
>Det virker litt rart for meg.
>
>Jeg jobbet/slavet også mye, på gården Løvås, i 2005.
>
>Så jeg har mer eller mindre hevd på den gården.
>
>Dette burde avklares.
>
>Men det er vel Grete som eier den kanskje.
>
>Jeg har prøvd å kontakte Grete på Facebook, men hun svarer ikke.
>
>The Jobcentre, (Gary på Huyton Jobcentre), vil at jeg skal kontakte
>deg, hver uke, for å høre om du vet om noen ledige jobber, i
>Sør-England.
>
>Mvh.
>
>Erik Ribsskog
>
>
>On Mon, Aug 11, 2014 at 6:47 PM, Andrea Lea Ingebrigtsen
<andreaingebrigtsen@msn.com> wrote:
> Men i hælvete da!! Jeg har bedt deg om å ikke ta kontakt med meg eller noen
> i min familie, ligg unna og slutt og spre løgner om folk, du  er jo helt syk
> i hodet!
>
>> Date: Thu, 7 Aug 2014 21:28:16 +0100
>> Subject: Fwd: Andrea Lea Ingebrigtsen
>> From: eribsskog@gmail.com
>> To: andreaingebrigtsen@msn.com
>
>>
>> Hei Andrea,
>>
>> jeg søkter tilfeldigvis på deg og dine slektninger, på nettet, og fant
>> dine fotografier og e-post-adresse.
>>
>> Hvem er Trude, da:
>>
>> http://www.photosight.org/photo.php?photoid=111860&ref=author
>>
>> Er det din lesibske kjæreste?
>>
>> (Mener å huske at du og Isa dreiv og lesba, på rommet ved siden av dosen.
>>
>> Sommeren 2005 en gang.
>>
>> Da mora deres Grete var på besøk hos byråkrat-søstera si i Skedsmo,
>> eller noe, vel).
>>
>> Savner papirene mine fra Løvås.
>>
>> (Det er snakk om brev fra Rimi-Hagen og attester, osv.).
>>
>> Litt rart at du liksom har fulgt etter meg, til England.
>>
>> Jeg lurer på om jeg liksom har litt hevd, på gården Løvås.
>>
>> Siden at jeg jobba ganske mye der, i 2005, (og rydda hele gården, må jeg
>> si).
>>
>> Jeg prøver ihvertfall å sende en e-post.
>>
>> Jeg var på språkreise, til Dorset, (hvor ditt universitet ligger),
>> sommeren 1986, i Weymouth, (som ikke er så langt unna Bournemouth,
>> vel.
>>
>> Og var da på en dagstur, til Bournemouth.
>>
>> Pia og Christell var på spårkreise, til Bournemouth, sommeren 1988).
>>
>> Mvh.
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>>
>> ---------- Forwarded message ----------
>> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
>> Date: Wed, Jul 23, 2014 at 2:42 PM
>> Subject: Andrea Lea Ingebrigtsen
>> To: turfexhibition@gmail.com
>>
>>
>> Hi,
>>
>> could you please tell my steph-cousin Andrea to stop doing all the
>> naked stuff, down in Bournemouth.
>>
>> And to help me get my inhertiance after my mother and grandmother.
>>
>> From her (earlier) steph-father, (my uncle), Johan Martin, (and his
>> sister Ellen).
>>
>> Before I starve to death here in the north of England, (because I
>> don't get any jobseekers-allowance any longer).
>>
>> Thanks in advance for any help with this!
>>
>> Best regards,
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>> PS.
>>
>> Andrea don't reply on Facebook.
>>
>> So I try to write this e-mail.
>>
>> I moved to the UK, in 2004, to study at University of Sunderland.
>>
>> So I don't know why she's 'followed me', to the UK.
>>
>> So I try to get her to contact me.
>>
>> I also worked on Martin and her mothers farm, (they were ingaged), in
>> 2005, for several months.
>>
>> And I cleaned the whole farm, for free.
>>
>> (Since my uncle only could work one hour a day).
>>
>> And I wonder if I have some rights for the farm then.
>>
>> And I wanted to discuss with her how to run this farm, (Løvås), in the
>> future.
>>
>> I want to grow cherries there, and wonder what Andrea thinks about this.
>>
>> She was supposed to live in the cow/horse-house there, in the future,
>> Martin said in 2005.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter