Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 1. august 2014

Jeg sendte en e-post til the Financial Ombudsman

Erik Ribsskog

Your complaint about Barclays Bank Plc (Our ref: 15887562)

Erik Ribsskog Fri, Aug 1, 2014 at 5:25 PM
To: "Montrose, Graeme"
Cc: rcjchancery.judgeslisting@hmcts.gsi.gov.uk
Hi,

I think it's poor customer-service, that Barclays don't have their
e-mail-address, on their website.

If they have a web-site, they should also have an e-mail-address.

(I've worked as a Company Researcher, and all companies, used to have
an e-mail-address, as I remember it).

I guess I have to send this to the High Court then, if you don't want
to do your job.

Normal letters are called 'snail mail' these days.

(Or at least in the nineties).

So it could seem backwards, I think, that companies now starts going
back to snail-mail again, (so to speak).

This is poor customer-service, I think.

And it doesn't make much sense to me eighter.

And the bank doesn't explain why they've removed their e-mail-address,
from their website.

So this is a bit of mystery, to me.

So to ignore a mystery like this, I think is a bit strange.

Is it the Bilderberger-group, (or something similar), who have ordered
you not to investigate about this issue, I was wondering.

Regards,

Erik Ribsskog


On Fri, Aug 1, 2014 at 4:42 PM, Montrose, Graeme
<Graeme.Montrose@financial-ombudsman.org.uk> wrote:
> Dear Mr Ribsskog
>
> Thank you for your email.
>
> I must inform you that the points you have raised in your email are
> unacceptable to us. Whilst you are expressing your opinion,  the points you
> have raised will certainly not be considered if we investigate your
> complaint, as they bare no relevance to your case. If you continue to raise
> these points in any further correspondence , it may result in us deciding
> not to investigate your complaint.
>
> If you have not received a final response from Barclays Bank Plc., we can
> write to them on your behalf and give them eight weeks to investigate your
> complaint and to issue its final response letter. However, to enable me to
> do this I require your account number and sort code. I cannot take any
> further action without this information.
>
> Yours sincerely
>
> Graeme Montrose
> consumer consultant
> email Graeme.Montrose@financial-ombudsman.org.uk
>
>
> ________________________________
>
> This email is covered by our email disclaimer.
>
> This email was sent from Financial Ombudsman Service Ltd. Registered in
> England and Wales. Registered Number: 3725015. Registered Office: Exchange
> Tower, London, E14 9SR, United Kingdom.
>
> ________________________________

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter