Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 23. august 2014

Mer fra Facebook

  • Samtale startet 7. mars
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    var det ikke du som var vaktmester, i Rimi-leilighetene, i Waldemar Thranes gate, på 90-tallet?
    Du ga meg nøkkelen, til min leilighet, i 1996.
    Og du klagde på Magne Winnem, cirka fem år tidligere, (var det vel), for han hadde hevet masse kalender-lapper, i søppel-sjakten, uten å ha de i en søppel-pose, så det var hundre 'plukk opp', for vaktmesteren, i søppel-rommet.
    Noe sånt.
    Jeg kjenner også Kiwi-butikksjef Tom, som er/var Kiwi-butikksjef, i Waldemar Thranes gate.
    Han er LSK-fan, (som Mathias Ravndal vel).
    Jeg kjenner Tom gjennom min fars kusine, Reidun Andersen, sin adoptiv-sønn, fra Korea, (nemlig Øystein Andersen), fra Hanaborg/Lørenskog.
    Bare lurte.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg var Mathias Ravndal sin sjef, som låseansvarlig, på Rimi Bjørndal, i 2002 og 2003.
  • I dag
  • Jan-Terje Syversen
    Jan-Terje Syversen
    Hei
    Jeg gikk på barneskolen på 90-tallet, så det var ikke meg.
    Ble gjort oppmerksom på at det sto om meg på bloggen din, og det er jeg egentlig ikke så glad i. Fint om du kan fjerne det siden jeg uansett er feil mann.
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Ok,
    jeg visste ikke at det var fler av dere.
    Jeg har sagt fra til alle andre, (blant annet advokat Elden), som har spurt, om jeg kan slette noe, fra bloggen.
    At jeg ikke sletter noe, (fra bloggen), ihvertfall ikke før jeg får mine rettigheter.
    (Jeg overhørte, på Rimi Bjørndal, (hvor jeg var din kamerat Mathias Ravndal sin sjef), i 2003.
    At jeg var forfulgt, av 'mafian'.
    Og får ikke mine rettigheter av myndighetene.
    (De vil ikke etterforske)):
    Men du får hilse Mathias.
    Holder han fortsatt med LSK?
    (Og driver han fortsatt og erter Songül, (fra Post i butikk der), for at hu har hår i nesa?
    Hvis jeg husker det riktig).
    Mvh.
    Erik RIbsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter