Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 19. august 2014

Mer fra Facebook

  • Samtale startet 7. januar
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Saly Eireen,
    habe sie gescriben aus mich mit der Twitter?
    Ich nicht verstends Deutch.
    Ellen nicht gesenden maine 'arv'.
    Rahel bist hippie.
    Ich scriben aus Rahel, aber Rahel nur scriben: 'I feel bad Rays'.
    So ich verstends nicht Rahel.
    Unt ich verstends nicht Ellen.
    Ellen in Sveits, fur 30-40 yahre.
    Ich in Norwegien:
    Ich nur in Sveits 10 tage 1987.
    Aber Ich erindrung Dieter, Moses, Rahel, Ellen unt Reto, (der Industri-Strasse, Aech/Grosse-Basel).
    Aber nicht erindrung Suli/Solveig.
    Unt nicht erindrung Eireen.
    Wier gets Ihr,
    Erik Ribsskog
  • 15. februar
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Aber doch,
    Rahel mit der XXX-film?
    Nein nicht nein.
    Nicht sehr gut:
    https://www.youtube.com/watch?v=wUN8CdRr2-A
    2nd SOCIAL MUSCLE CLUB TRAILER
    www.youtube.com
    A performance festival that seeks to transform the city by exercising "social muscles" using tools of performance. 27 th of November 2013 @ Sophiensaele Berlin
  • 15. april
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Eireen,
    you, (Savoldelli), knows Ellen.
    (Since she's lived for most of her adult years, in Switzerland, where she was married with your father).
    What is she doing with the inheritance after her mother?
    My mother, (Ellens sister Karen), died in 1999, so my siblings and I was supposed to share my mothers inheritance.
    Ingeborg died in 2009, and Ellen doesn't know how to fix it with the inheritance, it seems.
    Was she insane, when she lived in Switzerland?
    I think Ellen seemed insane when she read a poem, which she had written on the train, in my sister Pia's flat, in Tromsøgata, in Oslo, around 2002.
    Perhaps Savoldelli can help Ellen, (you know her).
    I think she must have problems, because I have not got any inheritance, sent to me, here in England, even if Ingeborg died in 2009, (almost five years ago!).
    Best regards,
    Erik Ribsskog
  • 11. august
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Saly Eireen,
    Joakim father Reto?
    Hm.
    Oder Jokaim father Diderik?
    Hm hm.
    Guten tag,
    Erik Ribsskog
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Saly Eireen,
    Martin father Joakim?
    Unt.
    Summer 1987, Dieter sage, chocolate sehr shøn, auz Helvetia, oder nich Toblerone.
    Hm.
    Ich Lidl.
    Unt ah!
    Ritter Sport?
    Mit der milch auh der Alpen!?
    Dieter nich erindrung der name aus Ritter Sport 1987?
    Ah, (mit der milk auf der Alpen)?
    Wier getz ihr?
    Saly.
    Gutten Tag.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter