Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 30. august 2014

Mer fra Facebook

  • Samtale startet 11. juni
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    er det min tremenning Anita, (som pleide å spille fotball, sammen med Tom Gulbrandsen og dem, på Ellingsrud noen ganger, da jeg ble dratt med dit, av Glenn Hesler), som har farga håret mørkt?
    (Du spilte før det fotball på Kurland, du jobba deltid på Robsrudjordet Grill, og du jobba også en kort tid på cruiseskip).
    Jeg har overhørt, at jeg er forfulgt av 'mafian' osv., og blir lurt for alle mine rettigheter, (må jeg si), i Norge og England.
    Min søstre, (eller hva jeg skal kalle dem), Pia og Christell, er så dårlige.
    (Må jeg vel si).
    De gidder ikke å hjelpe meg.
    Så prøver å finne hu Anita da, (som jeg fikk gratis burger av, noen ganger, på Robsruddjordet Grill).
    Er det riktig Anita lurte jeg.
    (Jeg har ikke sett hu siden begynnelsen av 90-tallet, da jeg besøkte min fars kusine Reidun Andersen sin adoptivsønn Øystein, og Anita liksom skulle hjelpe meg, å vaske t-skjorter osv., og de ble rosa, må jeg vel si).
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • onsdag
  • Anita Andersen
    Anita Andersen
    Hei Erik, så ikke meldingen din før nå. Men jeg tror ikke jeg er den Anita du leter etter Lykke til videre!
  • Torsdag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    nei, det er jo et ganske vanlig navn, saa.
    Jeg er ikke sikker paa etternavnet hennes engang, skal jeg vaere aerlig.
    Jeg faar proeve aa etterlyse henne, paa en sann 'Du vet du er fra Hanaborg'-side, paa Facebook, hvis jeg finner det.
    (Det er min tremenning det her, som jeg vel ikke har sett siden 1990 deromkring vel).
    Beklager at jeg sendte til feil person!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • Anita Andersen
    Anita Andersen
    Det går fint.. Lykke til
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    ja jeg har sendt medlem-forespørsel, til en gruppe som heter 'Du vet du er fra Fjellhamar' nå.
    Og Fjellhamar er nabostedet til Hanaborg.
    Og de stedene regnes noen ganger som et sted, (leste jeg, på nettet).
    Så jeg får ta en 'etterlysnings' der, hvis jeg kommer inn, (for å si det sånn).
    Takk for svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • Anita Andersen
    Anita Andersen
    Du kan jo prøve den gruppen her også, selv om det er et arrangement.. Mange Lørenskog folk her. https://www.facebook.com/events/175064112621029/
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    ja, det var smart.
    Min andre Lørenskog-tremenning Øystein Andersen, (som er adoptert, av min fars kusine Reidun, fra Korea), dro meg en gang med, (på midten/slutten av 80-tallet), til et vann, på/ved Hanaborg.
    Hvor det var mange ungdommer som drakk og festa da.
    (Uten at det ble til, at jeg prata med noen av dem.
    Siden jeg er fra Berger, cirka ti mil lenger sør.
    Og Øystein bare dro hjem vel.
    Og lot meg henge der aleine.
    Noe sånt).
    Så jeg regner med det er noe med det.
    Så det var en god ide.
    Igjen takk for svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter