Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 22. august 2014

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog

Kurs i hestehold

Erik Ribsskog Fri, Aug 22, 2014 at 8:13 AM
To: Bente Kurås Lilleengen
Hei,

ok, ikke dårlig.

Du får hilse hu Cathrine Gran, hvis hu dukker opp der.
(Hu ble kalt Cathrine ihvertfall, på 70-tallet.

Men hu kaller seg muligens Helle nå, mener jeg å huske.

Noe sånt.
Det er kanskje litt rart, at ei som heter Helle Cathrine Gran, bare blir kalt Cathrine.

Men jeg har også en onkel, som bor på en gård, (Løvås), i Kvelde.

Og han har alltid bare blitt kalt Martin.

Men for ikke så mange år siden, så fant jeg ut det, at han egentlig heter Johan Martin Ribsskog.

Så det er mye rart.

Men hestene har vel ikke etternavn så ofte.

Så de slipper vel unna det.

Får man håpe).

Mvh.

Erik Ribsskog


2014-08-22 7:26 GMT+01:00 Bente Kurås Lilleengen <bente.lilleengen@nhest.no>:
Skal snakke med IT ansvarlig jeg.

Bente

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 22. august 2014 04:45

Til: Bente Kurås Lilleengen
Emne: Re: Kurs i hestehold

Hei,

dette har ikke jeg sendt.
Dette er noe som kalles 'spoofing', og som jeg har blitt utsatt for mange tusen ganger, (må jeg si).
Google har skrevet mer om dette, har jeg sett, tidligere, (hvis du skjønner engelsk):

https://support.google.com/mail/answer/50200?hl=en
Hvis du har tid, så kan du jo prøve å få en dataekspert, til å spore e-posten, og finne ut hvem det er, som tuller.

Erik Ribsskog
 
2014-08-20 7:09 GMT+01:00 Bente Kurås Lilleengen <bente.lilleengen@nhest.no>:
Beklager at du har fått mailen, men den var sendt fra din mailadresse – men kan jo være som du sier at noen andre har meldt deg på.

Da skal jeg slette den.

Ha en fortsatt fin dag !

Hilsen Bente Kurås Lilleengen

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Sendt: 19. august 2014 22:20
Til: Bente Kurås Lilleengen
Emne: Re: Kurs i hestehold

Hei,

jeg bor i England, og har ikke vært i Norge, siden 2005.

Så dette er det siste, som interesserer meg.
Vennligst slutt å send til meg, om tull som dette.

Jeg kjenner en Cathrine Gran, som driver med hesteoppdrett, i Nykirke, ved Horten.
Kanskje det er hu som har meldt meg på?

Eller kanskje hu er interessert i et kurs.

Det er mulig.

Du får heller høre med henne, tror jeg.
Og vennligst slutt med denne nettmobbingen, (som jeg må kalle dette).
 
Erik Ribsskog

2014-08-19 11:36 GMT+01:00 Bente Kurås Lilleengen <bente.lilleengen@nhest.no>:
Hei !

Ble litt usikker på om jeg hadde svart på mailen din. Men kurspåmeldinger er mottatt og du hører mer fra oss ca 3 uker før kursstart

Med vennlig hilsen

Bente K. Lilleengen
61 16 55 00 / 95461552


logo

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter