Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. august 2014

Noen vil bruke hundre millioner, på å selge pizza, i Norge. Og så blir jeg latterliggjort, fordi at jeg bruker noen få hundrelapper, på å starte en nettbutikk. Dette viser hvor dumme folk er, vil jeg si. Men men

hm latterliggjort

http://www.dagbladet.no/2014/08/12/nyheter/okonomi/pizza/hegnarno/dominos_pizza/34739333/

PS.

Her er mer om dette:

veldig dumt

http://edvaldsen.blogspot.co.uk/2011/04/godtebutikkennet-en-klnete-affre-fra-en.html

PS 2.

Dessuten, så var det jo sånn.

At jeg blogga om nettbutikken, under oppstartfasen også.

Så hvis det var sånn, at jeg lurte på, om Godtehuset.net, var et bedre navn.

Så ble det liksom til, at jeg da blogga, om det.

Og da, (når jeg hadde blogga, om det navnet), så måtte jeg nesten kjøpe det domene-navnet, ganske raskt.

For hvis ikke, så kunne det jo hende, at noen nettmobbere, (siden jeg var plaga av nettmobbing, allerede på den her tida, mener jeg å huske), kjøpte domenenavnet, for å liksom tulle med meg, da.

Så derfor, så ble det en del dyrere, å starte opp den nettbutikken.

Siden at jeg dreiv og blogga, om dette.

Hvis jeg ikke hadde blogga, (om oppstarten, av denne nettbutikken), så hadde jeg nok ikke endt opp med, å kjøpe, så mange domenenavn.

Bare noe jeg tenkte på her.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Man kan også si det, at hvor var NRK, da jeg startet med nettbutikken?

Nei, de kom to år seinere, og sa, (Jenny Skavlan, på Tweet4Tweet), at: 'johncons blander børs og katedral'.

Men hvorfor sa ikke bloggleserne mine det, da.

(På den tida, som jeg starta opp, med nettbutikken).

At 'hoj johncons, nå blander du børs og katedral!'.

Nei, det var det ingen som sa.

(For da tror jeg nok, at jeg hadde huska det.

For å si det sånn).

Selv han 'Dustefjerten', (som jeg tenker på han som), nemlig Edvaldsen, fra bloggposten ovenfor, han skrev det, (så jeg nå), at det var en god ide, at en tidligere butikksjef, begynte med nettbutikk.

Men NRK, de vrei og vrengte på det.

Gorilla Vrengtryne, (kan man kanskje kalle han), nemlig Thomas Seltzer, han sa på Tweet4Tweet, at jeg var en nettbutikk-driver, som hadde begynt, med å blogge.

Men det var jo selvfølgelig omvendt.

Jeg var en arbeidsledig blogger, som prøvde å finne meg en måte, å komme meg gjennom finanskrisa på, med æren i behold.

(For jeg var jo ikke vant til, å være langtids-arbeidsledig, for å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om dette:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter