Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 14. september 2014

Enda mer fra Facebook

  • Samtale startet 23. mars 2013
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei Axel,
    har du også flyttet til Brasil?
    (Eller er det bare din danske sjef Peter som har flyttet?).
    Var det Breivik som var han som sa 'hytten', (istedet for 'hytta'), på telefonsalg-jobben din, ved Vika Mat der?
    Erik Ribsskog
  • 23. mars 2013
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    jeg mente han som sa at han hadde vært på 'fyllen'.
    Var det Breivik?
    Kan du skrive litt om hvordan Breivik var som kollega, så jeg kan poste om det, på bloggen min?
    Bare lurte.
    Erik Ribsskog
  • 5. februar
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    det er faren din.
    (Pakkis-jentene trodde jo at du og Glenn Hesler var sønnene mine, på 80/90-tallet.
    Før du begynte å vokse så fælt, etter at du begynte på karate og ble tenåring).
    Jeg har funnet ut, fra Larvik, at mora vår jobba som servingsdame.
    (Det visste jeg egentlig fra før, men jeg trodde ikke at skolen jeg gikk på der visste det, for muttern jobba bare på Ferdinand, noen få vakter, sånn som jeg husker det.
    Dette var mens hu gikk med deg i magen, sommeren/høsten 1978).
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Jeg har omsorgssvikt-sak, mot min far, det er derfor jeg har fått disse rare skjemaene, i posten.
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei igjen,
    pakkis-jentene, (Songül Özgyr), på Rimi Bjørndal, trodde også at David Hjort, var broren min.
    Så du og din (tvilling)-bror Glenn Hesler, får høre med onkelen deres David Hjort, hvis dere har noen problemer, nå som jeg bor i England.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • 15. mars
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei Axel,
    jeg så tilfeldigvis at restauranten din skal bli til Grisen:
    http://skjerioslo.dittoslo.no/restaurant-og-cafe/grisen-overtar-oskar-braaten#what:Restaurant%20og%20cafe
    Skal du drive den og?
    Jeg driver å sender e-poster til Dattera til Hagen, på Grønland nå, (en som heter Lars).
    Vil du at jeg skal spørre, om den 'norske Jamie Oliver', (som bestemor Ingeborg kalte deg, rundt årtusenskiftet, mener jeg å huske).
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • 25. mars
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    det er noen som mener at du er død Axel.
    Det er vel bare tull, tenker jeg.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • 31. august
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei Axel,
    husker du noe fra Stenseth, i Krokstadelva?
    Du var vel bare to-tre år gammel, da du bodde der.
    (Jeg husker at du lærte å gå, på julaften, i 1980, da du var litt mer enn to år gammel.
    Jeg husker at din far Arne Thomassen var stolt.
    Selv om du var treig, med å lære å gå.
    'Se på han', sa faren din, da du gikk rundt i leiligheten der, på julaften.
    Noe sånt).
    Husker du en nabojente, som het Nina?
    Nina Knudsen Herland:
    https://www.facebook.com/nina.herland?fref=ufi
    Hu hadde en bror, som heter Roger, som var på min alder, (og som jeg fikk låne skøyter av, en av de første gangene, som jeg besøkte dere, på Stenseth, (for jeg hadde flytta til faren min på Berger, året før dere flytta til Stenseth. Noe sånt).
    Er det Pia på bildet her?
    (Jeg synes hu ser litt rar ut, isåfall.
    Men du bodde jo i samme hus, som Pia, på den tida.
    Og det gjorde ikke jeg.
    Så du klarer kanskje å se det lettere?).
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei Axel,
    jeg flytta tilbake til Oslo, tidligere denne uka, (bor på Anker Apartment, fram til mandag, da skal jeg på Nav Østensjø, og får kanskje noe slags bosted, eller ihvertfall penger til mat).
    Som jeg skrev til Isa, så vet jeg ikke, hverken hvor du bor eller jobber, for øyeblikket.
    Og jeg fant ikke telefonnummeret ditt, på nettet.
    Men jeg tenkte jeg kunne prøve å sende en oppdatering, til deg, på Facebook.
    Pia var sur, og ville ikke møte meg.
    Faren min, (Arne Mogan Olsen), ville heller ikke møte meg.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter