Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 13. september 2014

Er på hoved-Deichmann

Jeg har fæle gnagsår, og ikke noen joggesko, (med luftsåle), etc.

Men jeg kan ikke sitte inne på hostellet hele dagen.

Og matbutikken der er så dyr.

Så jeg har haltet til Deichmann.

Noen donerte 200 kroner her om dagen, (anonymt).

Så jeg kjøpte meg syvdagers-kort.

(Som ser annerledes ut, enn de som fantes, da jeg bodde, i Oslo, sist.

Nemlig fra 1989 til 2004).

De er også dumme, (som også nye cashguard), synes jeg.

For de skal ikke stemples.

Så hvor lenge er de gyldige liksom?

De må være sponset av Apple, sånn at alle skal kjøpe IPhone, for å sjekke når billetten løper ut.

Noe sånt.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg gikk på NAV Grunerløkka, igår.

Og fikk prate med en som het Martin der.

Jeg satt der i flere timer.

Jeg skal til NAV Østensjø, på mandag, og snakke med ei Martine der.

Jeg måtte så gå ned til Legevakta, (etter råd fra Martin, på NAV Grunerløkka), i går.

Og der fikk jeg 600 kroner, av noe som heter sosialvakt, eller noe i den duren.

De, (ei Iren), fikk meg til å ringe Anker Apartment.

Og spørre om hvor mye det kosta å bo der, fram til mandag.

Og så fikk jeg penger, for tre netter der, (fram til mandag morgen).

Og dro opp dit igjen med koffert og bag, (tilsammen cirka 50 kilo).

Da jeg kom opp dit, så ble glidlåsen på kofferten ødelagt.

Så hvordan jeg skal få med den noe sted nå, det veit jeg ikke.

Men jeg får prøve å finne ut av det.

Faren min ville at jeg skulle ringe han, (fikk SMS i går).

Men jeg gadd ikke å ringe fra hostellet, (hvor det er folk overalt, som kan høre hva man sier, osv).

Og hvorfor ringte ikke faren min selv?

Hm.

Sa han kunne skrive mail, men har ikke hørt noe.

Var på Kiwi-butikken, til Tom fra Tom-gjengen, på St. Hanshaugen.

Men han jobba ikke der lenger, sa kassadama.

Nå må jeg logge av her, for er på 'maks 15 minutter'-PC.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter