Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 6. september 2014

Jeg sendte en e-post til faren min

Erik Ribsskog

tilbake til Norge

Erik Ribsskog Sat, Sep 6, 2014 at 5:54 PM
To: Arne Mogan Olsen
Cc: Pia Ribsskog
Hei,

ja, jeg tenkte jeg skulle bo hos Pia, til jeg fikk ordna meg, med noe
mer fast bosted, i Oslo.

Jeg har også bestilt rom, på Anker Apartment, (det hu Solveig,
telegrafisten fra Scandinavian Star, vel kjente eieren, som du sa, på
slutten, av 80-tallet).

Så jeg prøver å finne ut av det selv, med bolig, osv.

Men jeg kanskje jeg ringer, hvis jeg ikke finner noe annet.

Har Haldis leiligheten i Uelands gate enda?

Kanskje jeg kan få den, som forskudd, på arv.

(Eventuelt at jeg får leiligheten, til Haldis, på Bergeråsen.

Jeg må også ha noen penger, ellers så tar kemnern alt.

For jeg er arbeidsledig, for øyeblikket).

Jeg sender kopi e-post til Pia.

Kanskje hu har noen mening og.

Jeg vet ikke om jeg er velkommen, på Bergstø.

(Hvis jeg skulle bodd, i det gamle huset, (eller hva det er), til
Gunnar Bergstø der.

For jeg kjenner ikke han Idar, så bra).

Mvh.

Erik Ribsskog


2014-09-06 17:30 GMT+01:00 Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>:
> jeg hører at du skal komme tilbake til Norge, og i den forbindelsen kan du
> ta kontakt med meg
> på telf. 94784101.
>
> du kan også sende meg en melding på denne adr.
>
>
>
> arne

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter