Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 13. september 2014

Jeg sendte en e-post til faren min

Erik Ribsskog

sms

Erik Ribsskog Sat, Sep 13, 2014 at 8:43 PM
To: Arne Mogan Olsen
Hei,

ok, SMS-en ble sendt 12/9 klokka 16.03.08, står det her.

Og det var vel på fredag.

Kanskje det er noen som har stjålet mobilen din.

Da skal jeg slette nummeret her.

Den ble sendt fra ditt nummer 94784101.

Det står bare: 'Ring meg.'.

Jeg har også sendt en del SMS-er til Christell, men hu svarer ikke.

Erik Ribsskog


2014-09-13 19:17 GMT+02:00 Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>:
> jeg har ikke sendt deg noen sms. telefonen har ikke hvert ibruk siden 11-9
> kl 1700
>
> på fredag ble den ikke brukt da jeg glemte å ta den med meg. kjøpte ny
> telefon
> på fredag og den ble ikke brukt på før idag etter kl ca 1200. sist jeg
> sendte var en
>
> sms til christell 2-8-14. fra hvilket nr. ble den sendt  fra?
>
>      arne

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter