Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 1. september 2014

Jeg sendte en e-post til the High Court

Erik Ribsskog

Complaint about harassment from IPCC

Erik Ribsskog Mon, Sep 1, 2014 at 12:42 AM
To: rcjchancery.judgeslisting@hmcts.gsi.gov.uk
Cc: "HRET (postmottak)"
Hi,

I wanted to complain to you.

That IPCC told me, (in 2011), that I could no longer send them e-mails.

(For some reason, which wasn't explained, I have to say.

The way I remember it, at least).

I wanted to complain about this.

Because it is some police-complaints, that I would have sent IPCC,
that I don't get to send now, since it has been problems with my
jobseekers allowance.

So I haven't always been able to afford stamps.

And sometimes I've had a lot do to, (since I get a lot of
harasment-emails etc. etc.), so I haven't had the time, to write and
post a letter.

And I haven't been able, to copy e-mails, to the IPCC.

I think the IPCC then harass me.

Since they let other people send them e-mails.

(But not me).

Then I'm being harassed, I think.

This is very unpractical also.

I've tried to ask their Norwegian sister-organisation,
(Spesialenheten), to send the e-mails, on for me, to IPCC.

But Spesialenheten haven't wanted to do this, for some reason.

(So I also send a copy e-mail, to the Norwegian High Court.

Because I think that's part of being sivilised.

To sent e-mails on for citizens, when they ask them to.

The Government role includes, to serve the citizens, I think.

So when I ask the Spesialenheten, if they can serve me, by sending on
an e-mail for me.

(And I have a good explanation).

Then Spesialenheten should do that, to be sivilised and because it's
part of the Governments job, to serve the citizens, I think.

I've also gone for three years, to commerce and office upper
secondary-school, in Norway, in the 80's.

And from what we learned there, (or from what was drilled into us
there), I don't think I was unreasonable.

When I asked the Spesialenheten, if they could please send my e-mail
on, to their British equivalent).

So I wanted to complain to you, about the IPCC, for harassment.

They also have a lot of old complaints from me, (from around 2007),
laying around somewhere, (in their Manchester-office, I think).

And this complaint, they haven't replied to.

This is 'trenering', like we call it, in Norway.

They slow down or delay the cases, for almost ten years now, (in 2017).

This is quite clearly harassment, I'd say.

So this I wanted to complain about.

Yours sincerely,

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter