Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 8. september 2014

Jeg sendte en e-post til Norges idrettsforbund

Erik Ribsskog

Re: Tennis

Erik Ribsskog Mon, Sep 8, 2014 at 6:01 PM
To: nif-post@idrettsforbundet.no
Hei,
jeg vil klage på Tennis.no/Norsk tennisforbund.
Hvis de er medlem hos dere.

Her sender bare hu tennis.no-dama, min klage, tilbake til tennisklubben, som jeg svarer på.

Og hu er uhøflig, og sier at hu ikke skjønner klager.

Så skal hun spørre sin overordnede, mener jeg.
(Og ikke sende tilbake).

Og så er tennisklubben uhøflig, og tiltaler meg med fornavn.

Det blir som noe nedlatende 'hippie-greier', mener jeg.
Jeg har bodd i England, i ti år nå, og her sier de 'Mister Ribsskog' og ikke 'Erik'.

Dette er hippier og ikke konforme folk, vil jeg si.
Man bør kunne slippe å liksom være hippie, og bli behandlet på en nedlatende måte, mener jeg.
Det blir at jeg gjentar meg selv, når jeg skriver det, at tennisklubben har dårlige rutiner, når de klarer å melde meg på, et tennis-kurs, (under et kvinnenavn).
Jeg som har kneskade og som ikke kan spille tennis, på grunn av den skaden.

Og jeg har aldri kontaktet denne tennisklubben om noe som helst.

Jeg vil ikke begynne, å liksom styre, denne tennisklubben.
Selv om jeg kanskje har noen forslag, til hva de kunne ha gjort.

Det blir ikke min rolle her.
Det får de finne ut av selv, mener jeg.

Jeg bare vennligst slippe, å få mer trakasserende 'søppel', fra disse hippiene deres.
Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Markus Berg - Daglig leder & Hovedtrener Asker TK <markus@askertennis.no>
Date: 2014-09-08 17:39 GMT+01:00
Subject: SV: Tennis
To: "Aas, Jannicke" <Jannicke.Aas@tennis.no>
Cc: eribsskog@gmail.com, Asker Tennisskole <tennisskole@askertennis.no>



Beklager att det har blitt feil, men vi har fått in en påmelding den 19 augusti kl 9.26 med din e-post adresse. Her er det muligt att noen har skrivit feil e-post adresse, eller noen som ville tulle og skrivit in din e-post adresse med vilje. Dette er helt umuligt för oss eller noen annan att kontrollera, dersom du ikke ger oss beskjed att det er noe feil. Og så länge du ikke har gett oss besjked att noe er feil, har vi antagit att det er riktig påmelding med riktigt e-post adresse og sendt ut mail vidare, men ettersom du nu har gett oss beksjed att noe er feil, sletter vi givetvis din e-post adresse og ber om ursäkt för det inträffade och vi beklager givetvis att du fått mail fra oss utan att du önsket det.

Men enligt min erfarenhet og de rutiner vi har laget, er dette noe som er veldigt vansklgit att beskytte sig mot till 100%. Det ville vara att man personligen må möta opp og melda sig på till alla aktiviteter, men her kan det fortfarande bli feil ved att man skriver in feil e-post adresse, med vilje eller av misstag, så det er vanksligt att kunna kontrollera att e-post adressen tillhörer en specifik person, utan att kunna senda en mail till den adressen. Man må helt enkelt stole på att folk ivartfall pröver skriva in riktig e-mail adresse, er du ikke enig?

Men vi jobbar kontinueligt med att förbättra våra rutiner och för att göra det bättre för våra kunder, så dersom du har en ide eller fundering på hvordan vi kan utveckla vårt system eller göra det anderledes, tar jag tacksamt emot den feedbacken.

Återigen, beklager att du har fått disse mailene når du ikke meldt dig på, og god bettring med ditt knä.


Mvh
Markus Berg
Daglig leder & Huvudtränare Asker TK
Mobiltelefon: +47 91 00 32 00

Telefon tennishallen: +47 66 90 58 58
E-post tennishallen:
info@askertennis.no
E-post tennisskole:
tennisskole@askertennis.no

Vi har plasser ledigt på tennisskolen, så meld dig på
dersom du har lust att pröve dig på tennis! www.askertennis.no/tennisskole

Vill du veta mer vad som händer i Asker Tennisklubb?
www.askertennis.no/om-klubben/kalender
Bli venn med Asker TK på facebook eller #askertennis på Instagram
Asker TK Logo

Från: Aas, Jannicke [mailto:Jannicke.Aas@tennis.no]
Skickat: den 6 september 2014 21:34
Till: markus@askertennis.no
Ämne: Fwd: Tennis

Hei Markus
Litt usikker på hva dette er???
Håper du har hatt/har en bra ferie :) 

Jannicke 

Sendt fra min iPhone

Videresendt melding:
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Dato: 6. september 2014 21:31:58 CEST
Til: <
post@tennis.no>
Emne: Fwd: Tennis
Hei,

jeg vil klage på, at de her, ikke har gode nok rutiner.

Når de klarer å surre og tøyse sånn.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <
eribsskog@gmail.com>
Date: 2014-09-06 18:05 GMT+01:00
Subject: Re: Tennis
To:
robert@askertennis.no


Hei,

ja, lykke til med å lage et system, som er vanskeligere, å tulle med.
Erik Ribsskog


2014-09-06 17:30 GMT+01:00  <robert@askertennis.no>:
Hej!
Någon har anmält sig med din e-mail så därför du har fått alla mejl från mig
och klubben.

Hoppas din knäskada bättrar sig.

/Tulletennisen ;)


2014-09-06 15:36 skrev Erik Ribsskog:

Hei,

jeg vet ikke hvorfor jeg får disse e-postene fra dere.

Jeg er ikke interessert i noe tennis-kurs.

Og ikke heter jeg Erica.

(Og ikke kjenner jeg noen Cathrine Halvorsen).

Og jeg har også en kneskade, så dette er helt uinteressant.

Vennligst slutt med dette tullet.

Erik Ribsskog


2014-09-06 13:18 GMT+01:00  <robert@askertennis.no>:

Hej igen!

Då blir det ingen kursstart nu på söndag.

Fortsatt trevlig helg

2014-09-05 15:14 skrev robert@askertennis.no:


Hej Erica och Cathrine!

Førra søndagen startade er vuxengrupp i tennis. Ingen av er møtte upp
så jag vill bara påminna er om spel nu på søndag 17-18.

Ha en fin helg

/Robert Andersson, Asker TK

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter