Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 22. september 2014

Jeg sendte en e-post til UIO

Erik Ribsskog

Forespørsel om karakterutskrift for Examen philosophicum

Erik Ribsskog Mon, Sep 22, 2014 at 11:59 AM
To: studentinfo@admin.uio.no
Cc: Akademikerforbundet , postmottak@uhr.no, "post@utdanningsdirektoratet.no" , Studentombudet UiO , "postmottak@kd.dep.no"
Hei,

som jeg tidligere har skrevet til dere, så mistenker jeg tullball, på
den eksamenen.

(Siden jeg ikke fikk bestått).

Ei jente der, spurte meg, om noe, og da mistenker jeg at grunnen til
at jeg strøyk, var at det da ble sett på, som at jeg skulle ha jukset.

Jeg vil i det minste ha skriftlig bekreftelse, på hvilken dato jeg tok
ex-phil, og hva resultatet ble, og grunnen til at jeg strøyk.

(Jeg har nå ikke noen dokumentasjon, som viser, at jeg faktisk har
hatt en eksamen, hos UIO).

Jeg synes også det høres rart ut, at dere kaster de gamle besvarelsene.

Det vil jeg gjerne ha fra en ansvarlig hos dere.

Jeg synes også at det er kritikkverdig, at e-posten deres, ikke har
noe navn/signatur.

Da er det ingen som er ansvarlig, for 'våset' som blir skrevet.

Dette vil jeg klage på til leder for adminstrasjonen.

Det blir også mye 'blandings' hos dere.

Jeg spurte hos karriæresenteret, om hvor man gikk, for å få karakterutskrift.

Jo da kunne man gå til enten Knutepunktet eller Administrasjonen i
Lucy Smith-bygget, var det vel.

Jeg synes at det blir bare surr.

Dess flere kokker dess mere søl, som de sier.

Hvis to deler et ansvar, så får begge en prosent ansvar hver, som de sier.

Nei dette Knutepunktet deres.

Det er nok noe degenerert tullball, som gjør at folk blir tulla med, i
øst og vest, pga. at alt blir som noe Kafka-aktig
ansvarsfraskrivelses-rør.

Så dette ville jeg klage på.

Erik Ribsskog


2014-09-22 12:25 GMT+02:00  <studentinfo@admin.uio.no>:
> Hei.
> Vi viser til din e-post av 16. september 2014.
>
> Vi ser at du ønsker å få tilsendt karakterutskrift og besvarelsen din for
> Examen philosophicum fra 1991.
>
> En karakterutskrift viser emner som er bestått. Ettersom du ikke har bestått
> resultat på noen eksamen ved UiO, kan vi ikke sende deg karakterutskrift.
>
> Vi kan ikke sende deg kopi av din besvarelse til Examen philosophicum våren
> 1991 for vi oppbevarer ikke eksamensbesvarelser fra så langt tilbake i tid.
>
> Vennlig hilsen
> Knutepunktet-studentinfo
> Universitetet i Oslo
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter