Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 23. september 2014

Jeg sendte en e-post til Utdanningsdirektoratet

Erik Ribsskog

Svar på forespørsel om karakterutskrift for examen philosophicum

Erik Ribsskog Tue, Sep 23, 2014 at 4:33 PM
To: "post@utdanningsdirektoratet.no"
Cc: Postmottak Sivilombudsmannen , studentinfo@admin.uio.no, Akademikerforbundet , postmottak@uhr.no, Studentombudet UiO , "postmottak@kd.dep.no"
Hei,

og de skolene går det dårlig med, virker det som.

Min mor var grandniese av Bernhof Ribsskog, som utviklet normalplanen
for grunnskolen.

Og her klarer dere ikke å stave 'direktorat' engang.

(Dere skriver 'dirketorat').

Og dere klarer ikke å undertegne e-posten deres med et navn.

Det er for dårlig, mener jeg.

Så dette blir sendt til Sivilombudsmannen.

Og jeg leste den siste e-posten fra UIO igjen nå.

De skriver at en karakterutskrift viser fag som er bestått, (eller noe
i den duren).

Er det riktig, lurer jeg?

Dette virker som noe 'besserwisser-aktig' for meg.

Kan ikke en karakterutskrift inneholde informasjon om ikke beståtte
eksamener også?

Og hva med 'utskrift fra eksamensprotokollen?'.

Er det ikke noe som heter det og?

Dette er bare noen fæle kverulanter, vil jeg si.

Erik Ribsskog


2014-09-22 14:52 GMT+02:00  <post@utdanningsdirektoratet.no>:
> Utdanningsdirketoratets ansvarsområder er grunn- og videregående skole, og
> kan ikke
> svare på henvendelser som gjelder høyere utdanning.
>
> Vennlig hilsen
> Servicetorget
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter