Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 30. september 2014

Jeg sendte enda en e-post til NAV

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: min mail

Erik Ribsskog Tue, Sep 30, 2014 at 10:48 AM
To: Roy Frantzen
Cc: kontor@vtdekk.no
Hei,

ja, jeg vet ikke om det er meningen, at det er jeg eller husverten,
som skal sette på en sånn klistrelapp.

Jeg vet ikke hvordan de har pleid å gjøre det.

Det virker som at de har brukt en sånn etikett-maskin, eller noe lignende.

Mvh.

Erik Ribsskog


2014-09-30 7:30 GMT+01:00 Roy Frantzen <roy.frantzen@bos.oslo.kommune.no>:
> Hei
>
> Det bekreftes at dette er for ut oktober måned. Ved evt videre hjelp etter oktober måned må du kontakte NAV Bærum.
> I forhold til taushetsplikt og datasikkerhet, får vi ikke sendt vedtak på e-post. Hvis du ikke har fått lapp på postkasse, blir det sendt i retur. Du kan evt komme hit å få kopi av vedtak.
>
> Mvh
>
> Roy Frantzen
> Fagkonsulent
> NAV Østensjø
>
>
>
> -----Original Message-----
> From: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sent: Monday, September 29, 2014 10:35 PM
> To: Roy Frantzen
> Cc: kontor@vtdekk.no
> Subject: Oppdatering/Fwd: min mail
>
> Hei,
>
> jeg så det, at det hadde kommet inn en litt over 7000, på kontoen min, hos Nordea, i dag.
>
> Jeg lurte på hvor lenge, som de pengene, var ment å vare.
>
> (Er det ut oktober?).
>
> Jeg tror ikke, at navnet mitt, er satt opp, på postkassa her enda, (i Slependveien 80).
>
> Så jeg lurte på om det hadde vært mulig, å få en kopi, av det siste vedtaket, per e-post.
>
> På forhånd takk for eventuell hjelp!
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
> Date: 2014-09-25 12:53 GMT+01:00
> Subject: Re: min mail
> To: Roy Frantzen <roy.frantzen@bos.oslo.kommune.no>
> Cc: kontor@vtdekk.no
>
>
> Hei,
>
> takk for e-post!
>
> Jeg viser til telefonsamtale tidligere i dag.
>
> Jeg ble bedt om å sende en e-post, som en søknad, om livsopphold, garanti og husleie.
>
> Og jeg søker herved om dette.
>
> Jeg hadde også en møte med din kollega/assistent Martine, på mandag, i forrige uke, (på NAV Østensjø, på Skullerud).
>
> Og da fylte jeg ut en del skjemaer.
>
> Så det kan muligens vært disse skjemaene, som det har vært snakk om, denne uken.
>
> Det er mulig at hun Martine har oversikt over hvor de skjemaene ble av.
>
> Jeg sender også kopi av denne e-posten til husverten, (siden han har ringt et par ganger, om denne søknaden, tidligere denne uken).
>
> Håper som sagt at penger til mat/livsopphold, kan sendes ganske raskt, til min konto, hos Nordea.
>
> Jeg har som sagt på telefonen, prøvd å få tak i en saksbehandler, hos dere, fem ganger, siden fredag, i forrige uke.
>
> (Uten å lykkes, før på femte forsøket).
>
> Så jeg har ikke så mye penger igjen, på konto, (kun cirka 12-13 kroner).
>
> Og jeg tror neppe at de som jeg bor i bofelleskap med, blir så glade, hvis jeg begynner å spise av deres mat, for eksempel.
>
> Håper dette er i orden!
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> On Thu, Sep 25, 2014 at 12:10 PM, Roy Frantzen <roy.frantzen@bos.oslo.kommune.no> wrote:
>>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter