Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 24. september 2014

Mer fra Facebook

  • Samtale startet 31. mai 2009
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Heisann Kjell,
    takk for sist, hadde jeg nær sagt.
    Det er Erik fra Arvato her, hvis du husker meg.
    Jeg har tenkt litt på hva som foregikk der, og det virker nesten som at det ble brukt noe sånn sort magi, eller noe, mot hun Marianne, fra Jill og hun svensk-amerikanske Katarina Murie, synes jeg nesten.
    Er du noe djeveldyrker du eller, jeg synes du viser det tegnet hele tida, på Facebook.
    Hvorfor er ikke Marianne på Facebook lengre da?
    Jeg synes hu hadde så oppslitte hender, da dere skulle flytte til St. Hanshaugen, i 2006, var det vel.
    Du får ikke la jenta vaske seg ihjel da, får hjelpe litt og vel, må vel ikke drive med sånn slavedriving selv om man er satanist, eller hvordan foregår det?
    Erik Ribsskog
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Heisann,
    husker du meg fra Arvato?
    Var innom Lefdal på Sandvika Storsenter i går.
    Og lurte på om det var deg jeg prata med, (om Netcom 4G mini-router).
    Fikk nesten ikke med meg sertifikatet mitt.
    (Som ekspeditøren skulle se på som legetimasjon).
    Var innom Netcom-butikken, på det samme senteret, like etter.
    Og det virker som at det ordner seg, med dem.
    (Må bare ta med kontoutskrift, osv.
    Det er en onkel av meg, i Kvelde, som har ordna med posten min, mens jeg har bodd, i England.
    Så jeg har ikke fått posten, må jeg innrømme, og nå er det bare kaos, når jeg flytter tilbake, til Norge.
    Du får hilse din Arvato-sjef-samboer Marianne Høksås).
    Mvh, (og takk for bra service, ingen andre der gadd jo å betjene meg, virka det som).
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter