Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 30. september 2014

Mer fra G-mail

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: min mail

Erik Ribsskog Tue, Sep 30, 2014 at 10:40 AM
To: kontor@vtdekk.no
Cc: Roy Frantzen
Hei,

sånn jeg forstår det, så er de pengene til livsopphold ut oktober.

Jeg har allerede begynt å bruke av de, så jeg har ikke så mye som 7000 av de.

(Jeg har kjøpt månedskort, osv.).

Men jeg skal opp til Skullerud i dag, og få kopi av vedtak.

Så kan jeg sende en oppdatering når jeg har lest det.

Mvh.

Erik Ribsskog


2014-09-30 8:59 GMT+01:00 Vt Dekk <kontor@vtdekk.no>:
> Hei.
>
> Kr. 7.000 skal vi ha til vår kto.nr. 5130.05.35546.
>
> Dette er husleie for halve september + oktober-14.
>
> Ber om at de blir innbetalt snarest.
>
> MVH
> Johan Axenløv
>
> --------------------------------------------------
> From: "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>
> Sent: Monday, September 29, 2014 10:34 PM
> To: "Roy Frantzen" <roy.frantzen@bos.oslo.kommune.no>
> Cc: <kontor@vtdekk.no>
> Subject: Oppdatering/Fwd: min mail
>
>
>> Hei,
>>
>> jeg så det, at det hadde kommet inn en litt over 7000, på kontoen min,
>> hos Nordea, i dag.
>>
>> Jeg lurte på hvor lenge, som de pengene, var ment å vare.
>>
>> (Er det ut oktober?).
>>
>> Jeg tror ikke, at navnet mitt, er satt opp, på postkassa her enda, (i
>> Slependveien 80).
>>
>> Så jeg lurte på om det hadde vært mulig, å få en kopi, av det siste
>> vedtaket, per e-post.
>>
>> På forhånd takk for eventuell hjelp!
>>
>> Mvh.
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>>
>> ---------- Forwarded message ----------
>> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
>> Date: 2014-09-25 12:53 GMT+01:00
>> Subject: Re: min mail
>> To: Roy Frantzen <roy.frantzen@bos.oslo.kommune.no>
>> Cc: kontor@vtdekk.no
>>
>>
>> Hei,
>>
>> takk for e-post!
>>
>> Jeg viser til telefonsamtale tidligere i dag.
>>
>> Jeg ble bedt om å sende en e-post, som en søknad, om livsopphold,
>> garanti og husleie.
>>
>> Og jeg søker herved om dette.
>>
>> Jeg hadde også en møte med din kollega/assistent Martine, på mandag, i
>> forrige uke, (på NAV Østensjø, på Skullerud).
>>
>> Og da fylte jeg ut en del skjemaer.
>>
>> Så det kan muligens vært disse skjemaene, som det har vært snakk om, denne
>> uken.
>>
>> Det er mulig at hun Martine har oversikt over hvor de skjemaene ble av.
>>
>> Jeg sender også kopi av denne e-posten til husverten, (siden han har
>> ringt et par ganger, om denne søknaden, tidligere denne uken).
>>
>> Håper som sagt at penger til mat/livsopphold, kan sendes ganske raskt,
>> til min konto, hos Nordea.
>>
>> Jeg har som sagt på telefonen, prøvd å få tak i en saksbehandler, hos
>> dere, fem ganger, siden fredag, i forrige uke.
>>
>> (Uten å lykkes, før på femte forsøket).
>>
>> Så jeg har ikke så mye penger igjen, på konto, (kun cirka 12-13 kroner).
>>
>> Og jeg tror neppe at de som jeg bor i bofelleskap med, blir så glade,
>> hvis jeg begynner å spise av deres mat, for eksempel.
>>
>> Håper dette er i orden!
>>
>> Mvh.
>>
>> Erik Ribsskog
>>
>>
>> On Thu, Sep 25, 2014 at 12:10 PM, Roy Frantzen
>> <roy.frantzen@bos.oslo.kommune.no> wrote:
>>>
>>>
>>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter