Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 13. september 2014

Mer om Posegodt

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Nettbutikk

Erik Ribsskog Sat, Sep 13, 2014 at 8:48 PM
To: Andrea Lea Ingebrigtsen
Cc: "gaute@skjegstad.com"
Hei Andrea,

får du ordnet med å sende han her en pose Glacier Dark 200 gram fra
England, eller?

(Jeg kan sende post-adressen seinere).

Vi kan trekke det fra lønna jeg skulle fått for å rydde gården til
mora di, (Løvås), i 2005.

Noe sånt.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2014-09-13 1:34 GMT+02:00
Subject: Nettbutikk
To: Andrea Lea Ingebrigtsen <andreaingebrigtsen@msn.com>


Hei Andrea,

jeg har flytta tilbake til Norge nå.

Og så så jeg nå, at det har dukka opp en bestilling, fra nettbutikken min.

Kan du sende en pose Glacier Dark 200 gram for meg, fra England, til
en Posegodt.net-kunde, i Norge?

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter