Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 16. september 2014

Mer om Posegodt

Erik Ribsskog

Don't forget to claim your money from Gaute Skjegstad

Posegodt Tue, Sep 16, 2014 at 12:43 AM
To: "gaute@skjegstad.com"
Cc: Andrea Lea Ingebrigtsen , Madeleine Wallin
Hei,

takk for Deres bestilling!

På grunn av flytting, fra England, så er den eneste varen, som jeg har på lager, for øyeblikket, vanlig Glacier Mints, (isbre mint).
Vil du at jeg skal sende det istedet, (for Glacier Dark)?
(Jeg har nå ordnet opp, i dette, på nettbutikken.

Og markert de andre varene, (enn Glacier Mints), som utsolgt.

Beklager forvikingene i forbindelse med flyttingen.

Jeg prøver å få noen av mine bekjente, i Storbritannia, til å hjelpe meg, med å sende varer, derfra og til Norge.

Men har ikke lykkes foreløbig).
Med Posegodt-hilsen,

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: service@paypal.co.uk <service@paypal.co.uk>
Date: Mon, Sep 15, 2014 at 2:50 AM
Subject: Don't forget to claim your money from Gaute Skjegstad
To: "betaling@posegodt.net" <betaling@posegodt.net>


Powered byPayPal


Dear betaling@posegodt.net,
Claim your funds

You received 59,90 NOK from gaute@skjegstad.com on 12 Sep 2014. If you do not claim your funds by 12 Oct 2014, this transaction will be cancelled and the money will be returned to gaute@skjegstad.com's account.

Log in to your PayPal account to view the details of this transaction.

You are being asked to manually claim this money because:

Your payment receiving preferences are set to manually accept or refuse this type of payment.

If you have questions about this transaction, log in to your PayPal account and click on History found towards the top of the page. Click on the details of the transaction in question for more information, or to accept or refuse this payment.Yours sincerely,
PayPal
Please do not reply to this email because we are not monitoring this inbox. To get in touch with us, log in to your account and click "Contact Us" at the bottom of any page.
Copyright © 1999-2014 PayPal. All rights reserved.

PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Registered office: 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxemburg
RCS Luxemburg B 118 349
PayPal Email ID PP288 - NotSet

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter