Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 7. september 2014

Og enda en e-post til faren min

Erik Ribsskog

hariret

Erik Ribsskog Sun, Sep 7, 2014 at 4:11 PM
To: Arne Mogan Olsen
Cc: Pia Ribsskog , "HRET (postmottak)" , "drammen.tingrett" , "mail.bxl"
Hei,

jeg lærte jo om research, ved University of Sunderland, i 2004, og har
også seinere jobbet, som 'Company Researcher', for et firma i Norwich,
i 2007 og 2008.

Og jeg vært aktiv på VGD.

Så jeg tørr å påstå, at jeg er etterettelig, (må man vel si).

Du anbefalte meg vel å kontakte Idar Sandersen, i en e-post, for noen år siden.

Og jeg ringte han, da jeg bodde i Liverpool sentrum, (hvor jeg bodde,
fra 2006 til 2011).

Og han sa det, at Marit var dattera til Harriet, (mener jeg å huske).

Det har stått lenge på bloggen min, og ingen har klagd på det før.

Så det virka rart, hvis det var feil.

Idar sa også at din tippoldemor Gunild Olsdatter, var ei budeie, fra
Eggedal, som jobba, på Røedgårdene, på Hurumlandet.

Og så hadde din tippoldefar, (en matros ved navn Sander Magnus Madsen,
fått hu budeia, 'på tjukka', mens de begge var rimelig unge, vel.

Og så måtte de flytte, til Trollebogen, (på den andre sida av
Hurumlandet), som en slags straff, kunne det kanskje virke som, (for
Idar hørtes litt bitter ut, når han prata, om hu budeia).

Idar sa også at faren din Øivind, jobba i flere år, for en Andresen
vel, i 'det store huset på løkka'.

(Det må vel ha vært hotellet, i Parken, på Berger).

Noen kanadiere har skrevet mye, på en Berger-gruppe, på Facebook.

Og Øivind sin tante, bodde på hotellet, (som ble drevet av hennes
ektemann vel, fra Hole, eller noe sånt).

Og de kanadierne, er etter Øivind sin tante, mener jeg å ha skjønt.

Og Linda Moen,  (som pleide å hente sagflis til kaninen sin, i siloen
deres, på Sand), er vel også etter han svenske skomakeren Olof Olsson
Brunmark, (som var din fars morfar vel).

Han skomakeren var blant annet etter en svensk spionsjef, ved navn
Ödell-Ödla, har jeg funnet ut, ved å drive slektsforskning.

Mvh.

Erik Ribsskog


2014-09-07 15:44 GMT+01:00 Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>:
> hun er ikke moren til Marit du skriver så mange feil i din blogg og dine
> bøker at  du
> burte drive resørst før du skriver om personer

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter