Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 3. september 2014

Og enda enda mer fra Facebook

  • Samtale startet 10. juli 2008
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Heisann Fredrik,
    skal du til Stavern?
    Har dere hytte der eller noe eller?
    Bestemora mi pleide å bo i Stavern, fin by om sommeren det.
    Erik
  • 24. august
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hallå Fredrik,
    har David Ulriksen blitt butikksjef, på ICA Langhus?
    (Jeg husker at butikksjefen på Meny Langhus, ringte meg, da jeg studerte, i Sunderland, i 2004, og ville ha referanse, om David Ulriksen.
    Men så begynte han vel å jobbe, i et firma som het Brødrene Dal?).
    Kan du høre om David Ulriksen kan finne noe for meg, på intranettet, til ICA?
    Jeg vant nemlig en driftskonkurranse, som het Rimi Gullårer, som butikksjef, på Rimi Langhus, i 2001.
    (Det var vel før du selv begynte i Rimi/ICA, hvis jeg husker det riktig).
    Kan dere søke på navnet mitt, (eller noe lignende), og finne om dette, på ICA sitt intranett.
    Og så printe ut, scanne og maile om dette, til meg.
    Hadde vært kjempebra, for mine slektninger i Norge, vil ikke sende papirene mine, til England.
    Var ikke du sammen med ei som het Løwe?
    Er det samme slekt, som de som heter Lowe, her i England?
    (En banksjef, som jeg var i møte med, i en svensk bank, (Handelsbanken vel), her i Liverpool, hadde det navnet.
    Bare noe jeg tenkte på).
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    At du heter Karlsen, er ikke noe med Karoli, er det det?
    Eller min tidligere klasseforstander Arne Karlsen, fra Gjerdes videregående, i Drammen?
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    jeg prøver igjen.
    Jeg flytter tilbake igjen, til Norge, neste uke.
    Så du kan jo høre med David Ulriksen, om han trenger noen folk, til å jobbe, på ICA Langhus.
    Så kan jeg begynne der, fredag neste uke, eller noe sånt.
    Bare noe jeg tenkte på.
    På forhånd takk for eventuell hjelp!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter