Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 24. oktober 2014

Den bokhandelen, hvor jeg kjøpte den 'blikkboks-safen', som min halvbror Axel, tagg til seg, på begynnelsen av 90-tallet, (da den var full av en mynt-samling, som jeg hadde fått, av bestemor Ågot), het/heter Thors bokhandel

WP_20141023_233 thors paint

PS.

Her er mer om den avisa:

WP_20141023_259

PS 2.

Han vokalisten, (var han vel), i Berger-bandet 'Ingenting'.

Som jeg plutselig fant ut, (det første året, jeg studerte i Oslo, (1989/90), og var på helgebesøk, hos bestemor Ågot).

At bodde, i min fars tidligere leilighet, (eiet av Strømm Trevare), i Hellinga 7B.

(Etter at kommunen hadde kjøpt den leiligheten.

Etter at faren min hadde solgt den, (og kjøpte seg en ny leilighet, i Leirfaret 4B, også på Bergeråsen), i 1981).

Han har spilt håndball, (fant jeg ut, i 'Svelvik-avisa', i går, (på Nasjonalbiblioteket)).

Det visste jeg ikke.

(Han gjorde jo et poeng at det, at jeg hadde spilt fotball.

Og kalte meg 'kaptein', osv.).

Og ei Eastwood-dame, var trener, for dette håndball-laget, (mener jeg at jeg leste), hvis jeg ikke husker helt feil.

Så sånn var det

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Her er mer om dette:

ingenting håndball

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter