Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 5. oktober 2014

Her er noen bilder fra HiO IU, (også kjent som ingeniørhøgskolen), hvor jeg studerte, fra høsten 2002 til våren 2004, sine tidligere lokaler

PIC_6741

PIC_6742

PIC_6743

PIC_6744

PIC_6745

PIC_6746

PIC_6747

PIC_6748

PIC_6749

PIC_6750

PIC_6751

PIC_6752

PIC_6753

PIC_6754

PIC_6755

PIC_6756

PIC_6757

PIC_6758

PIC_6759

PIC_6760

PIC_6761

PIC_6762

PIC_6763

PIC_6764

PS.

Bak trikkeholdeplassen, så hadde min studiekamerat Dag Anders Rougseth, sin private parkeringsplass, (kunne det virke som).

For han ble liksom arg, på meg, en gang, som jeg hadde parkert der, med min svarte Sierra, (som jeg hadde de første månedene, som HiO IU-student, før jeg avskiltet den, når den skulle på EU-kontroll, eller noe i den duren).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

PIC_6756

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter