Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 28. oktober 2014

Her kan man se det, at Jensen Møbler, flytta til Sand, (fra Nordre Svelvik), i 1984. (Bildet må være tatt, fra cirka ved 'Ågot-huset' der, og over 'Jordet til Lersbryggen'. Noe sånt)

WP_20141027_378

PS.

Eller, fotografen, han står antagelig, på 'Jordet til Lersbryggen'.

(Cirka der, hvor det stod noen 'Cortina'-bilvrak, på 70-tallet, vil jeg si.

Noe sånt).

Og så har han 'Ågot-huset' bak seg.

(Og fotografen står kanskje midt mellom 'Ågot-huset' og Jensen Møbler.

Men 'Jordet til Lersbryggen', var liksom vårt, mener jeg.

Ågot var, fra en gård, i Rollag, (med en mor, som var oppvokst, i Amerika), så jeg tror ikke at hu bomma, på sånt.

Og jeg husker godt, at Ågot, (og dem), ba Pia og meg, om å fange humler, på 'Jordet til Lersbryggen', (hvor fotografen står), på 70-tallet.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Og jeg lurer på, om den første fabrikken, til Strømm Trevare.

(Det som Ågot, kalte for 'Saga', vel).

Var rundt hjørnet, bak den lastebilden, (og fabrikken til Jensen), der.

Noe sånt.

Jeg husker ihvertfall det, at jeg har har hjulpet faren min.

Med å rydde i noen lagre, (med materialer osv.), som var lå liksom rundt hjørnet, bak den lastebilen, (og fabrikken), der.

(Dette var på begynnelsen av 80-tallet, (mens jeg gikk, på Berger skole), vel.

Og da sa faren min, at Geir Arne Jørgensen, hadde brutt seg inn, og driti på, (det vel litt dårlige), gulvet der.

Så jeg sa da neste dag, (på Berger skole), til Geir Arne Jørgensen.

At faren min skulle 'arrestere' han.

Men jeg mente 'anmelde').

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer, fra den artikkelen:

WP_20141027_379

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter