Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 24. oktober 2014

Jeg sendte en e-post til Bilia

Erik Ribsskog

Prøvekjøring Volvo V70

Erik Ribsskog Fri, Oct 24, 2014 at 6:54 PM
To: Håkonsen Cato
Cc: post@forbrukerombudet.no
Hei,

jeg har ikke noe lyst, til å prøvekjøre Volvo, dessverre.

Lages ikke de i Kina nå, forresten?

Ikke har jeg råd til bruktbil engang.

(Jeg er en fattig NAV-er).

Det får da være måte på aggressiv markedsføring.

Erik Ribsskog

PS.

Sender kopi til Forbrukerombudet, grunnet aggressiv markedsføring,
(noe jeg ikke er sikker på, om er lovlig, ifølge Norges lover og
regler, (det blir vel Markedsføringsloven)).


2014-10-24 15:45 GMT+02:00 Håkonsen Cato <Cato.Hakonsen@bilia.no>:
> Hei!
>
>
>
> Jeg prøvde å ringe deg vedr prøvekjøring av Volvo V70 men dessverre fikk jeg
> ikke tak i deg.
>
>
>
> Fint om du kan ringe meg tilbake så lager vi en avtale.
>
>
>
>
>
> Med vennlig hilsen
>
>
>
>
>
>
>
>
> Cato Håkonsen
> Selger Volvo
>
> Telefon   +47 53025917
> Mobil       +47 48116663
> Mail         Cato.Hakonsen@bilia.no
>
> Bilia Personbil as
> Drammen
> Industrigt. 2
> 3414 Lierstranda
> www.bilia.no
>
> Meld deg på vårt nyhetsbrev
>
> Alt som gjelder biler.
> Og litt til.
>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter