Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 19. oktober 2014

Jeg sendte en e-post til Bjørknes privatskole

Erik Ribsskog
Sønn av Karen Ribsskog, som var kusine av Solveig Ribsskog, som var gift med deres stifter Egil Vagn Knudsen

Erik Ribsskog Sun, Oct 19, 2014 at 5:22 PM
To: adm@bjorknes.no
Cc: Studentombudet UiO , postmottak@uhr.no, "postmottak@kd.dep.no"
Hei,

jeg søker på min mors slektsnavn 'Ribsskog', på Nasjonalbiblioteket
sine nettsider.

Og jeg ser der, at min mors kusine Solveig Ribsskog, var/er gift, med
en Egil Vagn Knudsen.

Som var stifter av Bjørknes, (står det her:
http://www.nb.no/nbsok/nb/bd12ec5fa0dc72a07e2c9aa3ccf9133d?index=115#51).

Min søster Pia Charlotte, fortalte meg det, mens jeg avtjente
førstegangstjenesten, (noe jeg gjorde, fra juli 1992 til juni 1993).

At vår stesøster Christell Humblen, gikk på Bjørknes privatskole, i Oslo.

(Jeg prøvde å finne henne der, (i en sidegate til Karl Johan, var det
vel), en gang, som jeg hadde stått parade i Karl Johan, under åpningen
av Stortinget, høsten 1992, men klarte ikke å finne henne).

Jeg lurte på om det var noe med at min mors kusine var gift med
grunnleggeren Egil Vagn Knudsen?

Christell gikk jo to år, under meg, på skolen.

(Jeg er født i 1970.

Og Christell er født i 1972).

Og jeg fikk generell studiekompetanse, våren 1989, (da jeg var
blåruss, som utvekslingselev, i Drammen, på Gjerdes vgs).

Men Christell hadde tydeligvis ikke fått dette, høsten 1992.

Men hu skulle da ha vært ferdig, året før, (mener jeg).

Altså våren 1991, så hadde Christell gått tre år på videregående.

Og hu var altså ikke engang ferdig, våren 1992.

Så ble hun ferdig, våren 1993, (tre år forsinket), lurte jeg.

Hva dreiv egentlig Christell med, på den her tida, siden hu brukte så
lang tid, på å få artium, (lurte jeg).

Fikk hun noen gang artium?

HIOA og NITH, tuller med meg, og vil ikke lage bachelor-grader, for meg.

(I henholdsvis IT og informasjonsbehandling).

Kan dere fikse dette for meg, siden jeg er i slekt med deres
grunnlegger, lurte jeg.

Jeg ble også nektet studentleilighet, hos SIO, da jeg flyttet tilbake,
fra England, tidligere i år.

Dere er med der ser jeg.

Ingen bryr seg, når jeg blir tulla med.

Har sendt om det i øst og vest, innenfor myndigheter og råd.

Så dette vil jeg varsle om.

Hva kan grunnen være, til dette tullballet, lurer jeg.

Min mormor, Ingeborg Ribsskog, sa en gang det, at det var mye ondt
blod, (eller noe i den duren), i Ribsskog-slekten.

Kan det være sånn, at denne Solveig Ribsskog, tuller med meg, lurer jeg.

Er det hun som bor på Frogner, (søster av Ola Ribsskog), som jeg
ringte, da jeg prøvde å finne min fadder, Anna Holmsen, (som nå heter
Anniken Holmsen og har hett Anna Fitjar), fra England, for noen år
siden.

Hm.

På forhånd takk for å klare opp i dette!

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter