Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 20. oktober 2014

Jeg sendte en e-post til Bjørn Ribsskog

Erik Ribsskog

Ribsskog-søking, Nasjonalbiblioteket sine bøker osv.

Erik Ribsskog Mon, Oct 20, 2014 at 3:50 AM

To: bribsskog@gmail.com
Hei,

jeg driver nå og søker, om Ribsskog-folk, hos Nasjonalbiblioteket sine
bøker, ('Bokhylla'), på nettet.

Og fant deg, som cirka ti-åring vel, som fotballspiller, i Stavanger.

Jeg synes det ser ut som, at du har på deg en rar hatt, på hue.

Er det en sånn 'jøde-hatt', eller.

Eller blingser jeg?

Bare lurte.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Har du også gitt ut en bok, i Personaladmistrasjon, for NKI?

Har du noen tips, om hvordan jeg kan ta opp arbeidssaker som jeg har,
mot ICA, Bertelsmann og Coop?

Bare noe jeg tenkte på.


ribsskog slektsforsker.JPG
78K

PS.

Her er vedlegget:

ribsskog slektsforsker

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter