Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 17. oktober 2014

Jeg sendte en e-post til Bærum kommune

Erik Ribsskog

Klage

Erik Ribsskog Fri, Oct 17, 2014 at 12:22 AM
To: Susanna Skurdal
Cc: Kulturdepartementet , Postmottak Sivilombudsmannen
Hei,

jeg synes ikke at det er riktig, at bibliotek-kundene, skal bli sendt
rundt som kasteballer, (som jeg ble, da jeg besøkte Sandvika
bibliotek, her om dagen).

Jeg tror at når de har begynt med nasjonalt lånekort.

Så blir det mer komplisert.

Noe som 'kommunist-mafia', kan utnytte, og så tulle med folk.

Det burde bare vært som i 'gamle dager', at de hadde et lånekort, for
hvert bibliotek, synes jeg.

Så jeg sender kopi til Kulturdepartementet osv., om dette.

Mvh.

Erik Ribsskog


2014-10-16 12:50 GMT+02:00 Susanna Skurdal <susanna.skurdal@baerum.kommune.no>:
> Hei,
>
>
> Jeg må bare beklage at du ikke fikk laget et nasjonalt lånekort her. Det
> hadde selvfølgelig vært helt i orden. Jeg har snakket med min kollega og
> oppklart situasjonen.
>
> Hvis man har med legitimasjon kan man få laget et nasjonalt lånekort i alle
> bibliotek.
>
>
>
> Med vennlig hilsen
>
> Susanna Skurdal
> Avdelingsleder Vest
> Bærum bibliotek
> susanna.skurdal@baerum.kommune.no
> Telefon: 67 50 47 29 / 67 50 40 11

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter