Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 24. oktober 2014

Enda mer om trakassering

Erik Ribsskog

Din bestilling av brosjyren vår

Erik Ribsskog Fri, Oct 24, 2014 at 8:25 PM

To: into Education Norway
Cc: post@forbrukerombudet.no, "HRET (postmottak)"

Jeg har ikke bestilt noen brosjyre.

Og jeg heter ikke Erika.

Sender dette til Forbrukerombudet og Høyesterett.
Ikke send meg mer, (hverken på e-post eller andre måter).

Erik Ribsskog




On Thu, Oct 23, 2014 at 1:06 AM, into Education Norway <office.no@into-exchange.com> wrote:
Tusen takk for at du bestilte brosjyren vår. Du vil motta den i postkassen i løpet av noen få dager.

Hilsen, ditt INTO-team.
EtternavnRibsskog
FornavnErika
AdresseSlependveien 80
Postkode1341
StedSlependen
LandNorge
Which destination country are you interested in?
Telefonnummer
E-posteribsskog@gmail.com
I hvilket skoleår skal utvekslingen finne sted?2015 - 2016
Hvordan hørte du om Into?Gratis skoledagbok
Din mening betyr mye for oss. Er det noe du vil fortelle oss?
Hvordan har du fått vite om denne siden?''

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter