Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 18. november 2014

Ned den bakken her, var det, at Kjetil Holshagen og jeg gikk, (mens jeg drakk, av en halvliter-flaske 'glass-cola'). Og så bøyde Holshagen seg ned, og sa: 'Se her', (eller noe i den duren). Og så snudde jeg huet, i retning av Holshagen, (mens jeg drakk). Og da stanga han hue, nederst i flaska, som jeg drakk av, sånn at de nederste delene, av de to fortennene mine, ble slått ut

WP_20141105_301

http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2014/11/fler-bilder-fra-norge_7.html

PS.

Dette var etter at Holshagen hadde besøkt meg, (i Leirfaret 4B), for første gang.

Jeg visste det, at Holshagen likte sånne 'vitenskap-ting'.

For han hadde elektronikk, som hobby.

(Huska jeg, fra å ha besøkt han, en gang, (i Havnehagen), vel).

Og derfor, så tok jeg fram det gamle kjemi-settet mitt.

(Som jeg fikk til jul, jula 1979, (da jeg bodde i Hellinga), vel).

Og Holshagen og jeg, vi lagde noe 'kunstig blod', (eller noe i den duren), på kjøkkenet mitt, i Leirfaret, da.

(Noe sånt).

Dette var vel mens jeg gikk på ungdomsskolen, (etter at Tom Ivar Myrberg, (og dem), hadde flytta til Drammen), vil jeg tippe på.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter