Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 6. november 2014

Det var i dette uværet, at båten til Haldis, (en Askeladden-'jolle', på cirka femten fot vel), ble ødelagt. Og jeg fikk skylda, (siden at jeg hadde brukt båten sist, var det vel). Enda dette var det værste uværet, i 'manns minne', og det var også mange andre båter, som slet seg. Noe sånt

sterk vind

http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2014/11/fler-bilder-fra-norge.html

PS.

Men jeg må innrømme det, at jeg selv, ikke husker noe, fra denne stormen.

Jeg var ikke vant, til å tenke på det, at båten, (til Haldis), kunne slite seg, (for eksempel).

Og jeg hadde ikke så bra fysikk, på den her tida.

(Jeg veide vel bare 40-50 kilo, rundt midten av 80-tallet).

Så det var ikke mitt ansvar, å ta inn båten til Haldis, (om høsten), for eksempel.

Det hadde jeg ikke fått noe opplæring i.

Og hva man skulle gjøre, (med båten), hvis det ble storm.

Det hadde jeg heller ikke fått noe opplæring i, (av min far), husker jeg.

Så jeg satt vel og så på TV, (eller noe i den duren), den ettermiddagen/kvelden, som denne stormen var, (vil jeg tippe på).

Og jeg husker ikke noe, fra selve stormen.

Men jeg husker det, at bestemor Ågot, ba meg gå å se, på noen strøm-ledninger som hadde falt ned, (borte på Sand).

(En gang, like etter en storm).

Så det kan vel ha vært, like etter denne stormen, (i 1987).

Det er mulig.

Hvem vet.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter