Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 5. november 2014

Min yngre fetter Tommy, fikk premie, siden at han var med på alle onsdagsløpene, til Berger IL, i 1987, (det året han fylte tolv år vel)

WP_20141103_229 tommy

PS.

En gang, som jeg var i 'Ågot-huset', på Sand.

(Dette må vel ha vært, en av de siste gangene, som jeg var der.

På begynnelsen av 90-tallet, en gang, (etter at Tommy hadde begynt på videregående), må det vel ha vært).

Så lagde Tommy sin mor Tone, en 'scene', i 'Ågot-huset', (husker jeg).

Vi var mange samlet der, (av en eller annen grunn).

(Det kan vel ha vært en slags grill-fest, om sommeren.

Eller en slags julefeiring, (eller noe lignende), om vinteren.

Noe sånt).

Og da, så sa Tone det, at tannlegen, på Sande videregående, hadde gjort det sånn, at Tommy hadde fått underbitt.

(Noe sånt).

Så Tone var nesten hysterisk, da.

Og klagde liksom, (og ropte nesten), til oss andre 'Olsen-folka', da.

(Hun klagde ut i lufta liksom, (vil jeg si), i 'Ågot-huset'.

Mens vi var mange folk der.

Så hu klagde ikke til noen spesielle, (av oss).

Men hu klagde til oss alle, (som en gruppe), da.

Noe sånt).

Uten at jeg kjente, så mange, i Sande, (på den tida).

(Jeg hadde vel ikke så mye kontakt, (på den tida), med Kjetil Holshagen, for eksempel, (sånn at jeg kunne klage videre, til han).

For han må vel sies, å være, en litt sær, (og noen ganger ordknapp), kar.

(Som noen ganger, heller 'grynter' nesten, istedet for å prate, liksom.

Noe sånt).

Så å prate om noe sånt, med han, det er kanskje ikke den enkleste tingen, i verden, (for å si det sånn).

Det ville være som noe 'gruff' nesten, (å måtte prate med han, om noe sånt), og be han, om å ta dette videre, (på noen måte), vil jeg si.

Det er jeg ikke sikker på, om hadde gått helt bra.

For Kjetil Holshagen, er kanskje en litt innesluttet type, (som det kanskje lukter litt vel mye 'gutterom' av liksom), da.

Så å stole, på dømmekraften hans, (når det gjelder noe sånt her), det vet jeg ikke, om jeg hadde turt.

Men men).

Så jeg fikk ikke gjort noe, med dette.

(Før jeg fikk denne bloggen, (johncons-blogg), og sendte en klage-e-post, til Sande videregående, vel.

For noen få år siden.

På den tida, som jeg bodde, i England).

Så Tommy fikk muligens sitt utseende litt ødelagt, da.

(Ihvertfall ifølge mora hans Tone).

Av skoletannlegen, som holdt til, på Sande videregående, da.

(Ifølge hans mor Tone, som lagde noe 'rabalder', (må man vel kalle det), rundt dette, en gang, på begynnelsen av 90-tallet, (i 'Ågot-huset'), da.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Nå er det jo sånn, at Tone sin svoger Runar, (min onkel), er tannlege, (i Ås).

Så om dette skyldes, at onkel Runar, har tullet, (med Tommy), gjennom en slags 'tannlege-mafia'.

Det kan man vel kanskje lure på.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her ser vi Tommy, (i 'våre dager'), med underbitt:

tommy med underbitt

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter