Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 3. desember 2014

Jeg sendte en e-post til Elin Gulestø/Securitas

Erik Ribsskog

Christell sin vannseng-ødeleggende kusine?

Erik Ribsskog Wed, Dec 3, 2014 at 3:24 AM

To: elin.gulesto@securitas.no
Cc: Politikk Høyre , "anne-kathrine.skodvin" , Postmottak Sivilombudsmannen , Akademikerforbundet , "SMK Postmottak (SMK)" , she , Studentombudet UiO , amnestyis , "EUteam@amnesty.org" , "hv-02.kontakt"
Heisann,

er det du som absolutt skulle ligge i 'min' leilighet, i Leirfaret 4B,
på Bergeråsen, høsten 1988.

Sammen med din ektemann.

(Var dere på bryllupsreise?).

Dere ødela vannsenga mi.

Jeg blir nå tulla med overalt og av alle.

Er det av Securitas, (eller skal man si 'tyttebær-politiet' som min
lagfører, i Geværkompaniet Oppland regiment, Marvin Bricen, kalte
det).

Er det fordi at du/dere ikke vil at det skal bli kjent at du ødela en
vannseng på bryllupsreisen din eller?

Eller var det en annen person, (dette var samme helg, som din far
Rasmus Brekke og mor Aagoth Wille, var på besøk, hos min far, i det
gamle bedehuset, til Strømsgodset menighet, i Rødgata 8, på Gulskogen,
i Drammen).

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter