Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 18. januar 2015

Min Bok 6 - Kapittel 83: Fler erindringer fra Sunderland XIII

En av de første dagene, som jeg var i Sunderland, (høsten 2004), så var jeg innom en klesbutikk, (må det vel ha vært), i Sunderland sentrum, (husker jeg).

Og der satt det ei ung blondinne, (cirka midt i butikken), med 'den verste rørleggersprekken', da.

Og da husker jeg det, at ei annen butikkdame der, (ei litt eldre brunette vel), sa til hu unge, lyshåra, (på engelsk), at jeg nesten må ha sett fitta hennes, (nede i 'rørleggersprekken' hennes), mens jeg gikk forbi henne.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var også sånn.

At en gang, som jeg skulle vaske tøy, i vaskerommet, på the Forge.

Så hang det en gjeng, med britiske damer, i resepsjonen.

(Og vaskerommet var innenfor resepsjons-rommet, liksom).

Og ei av de damene, hadde kun på seg noe svart duct-tape.

(Noe sånt).

Hu hadde noen bredder, med duct-tape, over puppene.

Og litt fler bredder, (med duct-tape), over fitta, vel.

(Noe sånt).

Og dette var ei slank brunette, i slutten av tenårene, vel.

(Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var også sånn.

At brann-alarmen, i 'vår del', av the Forge, gikk nesten hver kveld/natt.

Og en gang, (den første eller andre uka), vel.

Så var det en av de unge, britiske studinnene, som bodde i en av etasjene ovenfor, oss utvekslingsstudentene, (som bodde i første etasje).

Hu kom gående, ned trappa, (sammen med mange andre studenter), akkurat da jeg gikk ut døra.

Og hu, gikk kun i noe hvitt blonde-undertøy, (eller noe i den duren), mener jeg å huske.

(Dette var ei ganske slank blondinne.

I slutten av tenårene, vel.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter