Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 28. januar 2015

Jeg sendte en e-post til Datatilsynet

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: kontaktinfo

Erik Ribsskog Wed, Jan 28, 2015 at 3:49 AM
To: juridisk
Cc: post.askerogbaerum@politiet.no, post , Postmottak Sivilombudsmannen
Hei,

det var også sånn, at jeg var på et møte, hos Nav Sandvika, på fredag,
i forrige uke.

Og der gikk plutselig saksbehandler Ingrid Øyen og hentet en falsk
e-post, skrevet i mitt navn.

(Altså en ID-tyveri sak).

Men Nav kun viste meg denne e-posten, og de ga ikke inntrykk av, at de
ville etterforske dette.

Så det er vel sånn, tenker jeg nå, at dette var tante politi, som
tulla med meg i møtet, og gikk og skreiv en falsk e-post?

Hvem andre enn politi ville gjøre noe sånt?

Ihvertfall så finnes det en sånn ID-tyveri sak, også et sted, i Nav
sine mange arkiver.

Og Nav provoserte meg også.

Jeg informerte de, på onsdag i forrige uke, om at jeg ikke hadde mer
ringetid, på mobilen.

(Hvorfor skal Nav ha mobilnummeret mitt egentlig?).

Jeg har klaget på Elkjøp og Netcom, når det gjelder, den mobilen, og
Netcom sine nye kontantkort, som ikke er 'pay as you go', som de sier,
i England.

Til Post- og Tele-tilsynet.

Og så ringer Nav meg, på torsdag, og legger igjen talebeskjed.

En provokasjon, mener jeg.

Og da tror jeg nok det er sannsynlig, at Nav skrev den falske e-posten.

At de prøvde å provosere meg igjen.

Og at de har lest på min blogg, om at jeg blogget om hvilke fag, som
jeg skulle ta, i tillegg til Ex-phil.

Noe sånt.

Og Nav har helt siden ihøst vært med på dette, at jeg skulle studere.

Men nå begynner de å kødde og finne på tull og tøys.

De sier at jeg må gå dit på fredag og søke om nødpenger.

For de har visst ikke tenkt å gi meg basisbeløp for sosialhjelp.

De kødder og kødder.

Jeg blir forbanna, må jeg si.

Dette har foregått siden jeg ringte Kripos, om at jeg hadde overhørt,
at jeg var forfulgt av mafian, i 2005!

Og hva har Kripos gjort?

Ingenting.

Hvis ikke dette er undercover politi som kødder med meg hos Nav.

Det samme med Sivilombudsmannen.

Han sitter bare å ser på mine hundretalls klager, uten å gjøre noe.

Og NRK har tulla med meg, og vridd og vrengt på alt fra bloggen min.

Dette et høl kalt Norge mener jeg.

Har nordmenn blitt gjennområtne på de ti årene, som jeg har bodd, i England?

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-01-25 23:24 GMT+01:00
Subject: Klage/Fwd: kontaktinfo
To: Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>


Hei,

jeg vil klage på Nav Bærum, for medarbeiderne der, skriver ikke
navnene sine, på e-postene sine.

Det er bare tulle med de, vil jeg si.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

De vingler også mye frem og tilbake der.

I høst så kunne man bruke den e-post-adressen deres.

(Hvis jeg husker riktig).

Så bytta de, til et 'sovjetisk' system, (hvor borgerne måtte logge inn vel).

Og nå har de bytta tilbake igjen, (virker det som).

Uten noen forklaring.


---------- Forwarded message ----------
From: (PK) NAV Bærum <nav.baerum@nav.no>
Date: 2015-01-23 12:27 GMT+01:00
Subject: kontaktinfo
To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>


Hei Erik,

Her er adressen til NAV.

Vennlig hilsen
NAV Bærum

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter