Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 29. januar 2015

Jeg sendte en e-post til faren min

Erik Ribsskog

rikstv.

Erik Ribsskog Thu, Jan 29, 2015 at 6:16 AM

To: Arne Mogan Olsen
Cc: Ellen Ugelstad , Pia Ribsskog , City Self-Storage Colosseum
Hei,

dette er ikke noe jeg har bestilt.

Det er noen som tulle-bestiller masse tull, i mitt navn, hele tida.

Politiet gidder ikke å gjøre noe med det.

Jeg fant ut at Neptun Trading var i Billingstadsletta 22.

Fant det hos Nasjonalbiblioteket.

Det ble også kalt Annabella, stod det, i noen avisarkiv.

Du skreiv at mobilen din ble stjålet.

Det kan ha vært hu Malena, fra Lizzys, (i Drammen).

Hu bare tar med seg mobiler, på fester og sånn, husker jeg at hu sa,
(rundt årtusenskiftet).

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Het systua A/S Pikant?

Har funnet dette firmanavnet, for din tante Anne/Anna Mogan.

Fant det, hos Nasjonalbiblioteket.

Ågot kalte sin søster for Anne, (husker jeg).

Men i dødsannonsen til hu søstra til Ågot, (og tvillingsøstra til
Margit), så stod det Anna Mogan.

Det var litt rart, syntes jeg.

Fant også oldebarnet, (blir det vel), til Margit Mogan Nordahl oppi Krødsherad.

Hu het Marianne, og var barnebarnet til ei Bjørg, vel.

Margit har også ei datter ved navn Inger, (eller noe sånt), i Drammen.

Men det visste du vel.

Hadde Margit sin mann en tobakkskiosk ved navn Baitz?

Ei som jobber/studerer på Danvik, heter Ugelstad, og har lyst til å
bli vist om i vannsengbutikken, siden at det bygget pleide å være
kolonialhandelen til Ugelstad, (med skipshandel).

Nav har sendt meg til en 'russe-brakke' med masse russere og negre, på
Slependen.

Jeg har nå begynt å studere på UIO, og nå vil Nav slutte å gi meg penger.

Så det er bakvendtland.

Drammen tingrett sa at Idar hadde hjemmelen på min del av eiendommen i
Holmsbu, (arv du ikke ville ha, i 2005).

Så det virker som at Idar har stjålet tilbake min del av Bergstø, på
en eller annen måte.

Prata med ei Austad, hos Drammen tingrett, ifjor høst.

Men hu kunne ikke forklare noe om hva som hadde skjedd.

Hu henviste meg til kartverket i Hønefoss, som ikke svarer.

Så det er mye rart.

Jeg får heller ikke tingene mine, fra City Self Storage.

De sier at de har bytta datasystem, siden 2004, (da jeg begynte å leie av de).

Og de svarer heller ikke på e-post.

Så de har stjålet tingene mine, (fra HV og fine antikviteter fra
Ingeborg osv.), må jeg si.


2015-01-28 11:43 GMT+01:00 Arne Mogan Olsen <arnemogan@gmail.com>:
> Det har kommet melding om pakke til deg fra rikstv til min mobil.Den pakken
> kan hentes på Coop Extra Slependen
> Kollinr. 370712190187621456.
> Ref. RTV 417886. Dette til opplysning.
>
>
>
> Arne


neptuntrading.jpg
192K

PS.

Her er vedlegget:

neptuntrading

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter