Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 14. januar 2015

Jeg sendte en e-post til Mattilsynet

Erik Ribsskog

Klage på Rema Slependen

Erik Ribsskog Wed, Jan 14, 2015 at 1:09 PM

To: postmottak@mattilsynet.no
Hei,

jeg har jobbet som leder, i Rimi, (til og med butikksjef), fra 1994 til 2004.

Og jeg har også jobbet, på vegne av et firma, i Norwich, som heter
Packaging Europe/Positive Publications, fra 2007 til 2008.

(Jeg jobbet hjemmenfra, som selvstendig næringsdrivende, fra min
leilighet, i Liverpool sentrum, hvor jeg bodde, på den tida).

Og i forbindelse med emballasje-jobben, så kom jeg i kontakt, med et
norsk firma, som leverte 'holdbarhets-etiketter', til
matvareindustrien.

Og jeg har nå i det siste kjøpt kjøttdeig, på Rema Slependen.

Og de har hatt disse holdbarhets-etikettene.

Men det står ikke noe informasjon, om disse etikettene, på pakken.

Og heller ikke på produsenten, (Nordfjord-kjøtt), sin hjemmeside.

Så det er ikke klart, når på kjølekjeden, (fra produsent, via
grossist-lager til butikk), som denne etiketten, er klistret på.

Så selv om etiketten viser at varen har blitt lagret kjølt.

Så hjelper jo ikke det, hvis det er Rema Slependen som har klistret den på.

Da viser jo ikke etiketten noe varsel, hvis kjølekjeden har blitt
brutt, før varen nådde fram, til butikken.

Så her kan man muligens få en falsk trygghet, mener jeg, (når det ikke
er informert, om det er produsenten, grossisten eller butikken, som
har satt på denne 'dingsen', og av hvilken grunn).

Jeg kjøpte også en juice-kartong, (Rema sin en-liters kartong), i
denne butikken, her om dagen.

Og den var gjæret, da jeg drakk av den, i går.

Enda datoen ikke hadde gått ut.

Og kartongen var uåpnet, fram til noen sekunder før jeg drakk av kartongen.

Det smakte kullsyre/eddik, av appelsin-juice-en.

Og det luktet gjær.

Når jeg merket dette, så sluttet jeg selvfølgelig å drikke av varen,
men jeg fikk i meg noen slurker, da.

Jeg tror at den butikken, nok har for mye av den varen, i hylla.

Og at disse kartongene, står og varmer hverandre muligens.

Og at en slags gjæring kanskje har startet, grunnet det.

Hvem vet.

Noe sånt.

Jeg må også varsle om, at denne butikken, ikke har noen ordentlig inngang.

Man kan gå inn en dør, ved et treningsstudio.

Men det treningsstudioet, stenger et par timer før, (om kvelden), enn Rema.

Og da må man gå ut, der hvor bilene kjører.

Og der er det ikke noe fotgjenger-felt.

Så dette er en 'merksnodig' butikk, hvor de driver med mye rart, må
jeg nesten si.

Så dette ville jeg varsle om.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Sender med et par bilder, som jeg har tatt, av den nevnte kjøttdeigen.

PS 2.

Jeg har også tidligere, blitt tulla med, i Rema-butikker.

Jeg kjøpte en gang to Pizza Grandiosa-er, på Rema Furuset, på første
halvdel av 90-tallet.

Og jeg er sikker på, at den ene pizzaen, ikke var en 'vanlig' Grandiosa.

Jeg kastet den ene Grandiosa-en, før jeg stekte den.

For den så veldig rar, (og liksom hjemmelaget), ut.

(Jeg forklarte dette, blant annet for en Glenn Hesler, som bodde i det
samme Ungbo-bofelleskapet, som meg, husker jeg).

Før jeg begynte, i Rimi, så jobbet jeg en stund, (for det meste som
kasserer), på Matland/OBS! Triaden, i Lørenskog.

Og på Rema Furuset, så jobbet butikksjef Paulsen og en
butikkmedarbeider Løvdahl.

Begge disse, jobbet på Matland/OBS! Triaden.

(Paulsen jobba der, før jeg begynte der.

Og han storebroren, til Cathrine Løvdahl, (som jobba i frukta, på
Matland/OBS Triaden, på lørdager osv., og studere juss).

Han jobba jeg sammen med, på OBS! Triaden, (og butikksjef John
Ellingsen fikk oss til å måtte dele garderobeskap, hvis jeg ikke tar
helt feil. Noe sånt)).

Så om dette kan være noe tull, fra Paulsen og/eller Løvdahl, fra
Matland/OBS! Triaden-tida?

Kassaleder Helene, (fra Finland), slutta også på OBS! Triaden, og
begynte å jobbe, på Rema Furuset, (som kasserer, med Paulsen som
butikksjef).

Hu mobba meg en gang, (fordi hu mente at jeg spiste 'harry' mat, sånn
som jeg skjønte det), som jeg handla i kassa hennes, på Rema Furuset.

Kan det være disse Rema Furuset-folka, som tuller med meg eventuelt, lurer jeg.

Hvem vet.

Hm.

2 attachments

rema1.jpg
138K

rema2.jpg
144K

PS.

Her er vedleggene:

rema1

rema2

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter