Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 27. januar 2015

Jeg sendte en e-post til Statsarkivet i Kongsberg

Erik Ribsskog
Opplysninger om firma Firma A/S Pikant i Buskerud - midlertidig svar

Erik Ribsskog Tue, Jan 27, 2015 at 2:35 PM
To: statsarkivet.kongsberg@arkivverket.no
Hei,

det er bra.

For hvis dette, er noe med fransk åpning, (eller noe lignende).

Så kan det jo være derfor, at min far, ikke ville drive slektsfirmaet,
(Strømm Trevare), videre på Sand.

Siden hans tanter, (Margit og Anne/Anna), hadde drevet med dette
usømmelige, (eller hva man skal kalle det), like ved, (i brakka hvor
Smia MC nå holder til).

Så dette håper jeg at det er mulig, å finne ut av.

Så jeg får si takk for midlertidig svar!

Mvh.

Erik Ribsskog


2015-01-27 14:23 GMT+01:00  <statsarkivet.kongsberg@arkivverket.no>:
> Til: Erik Ribsskog
> Fra: Statsarkivet i Kongsberg
> Dato: 27.1.2015
> Vår sak: 15/2881
>
> Midlertidig svar
> Vi viser til din e-post av 19.1.2015 til Statsarkivet i Oslo, oversendt til
> oss. Her spør du etter informasjon om firmaet A/S Pikant i Buskerud. Vi ser
> av tidligere kontakt du har hatt med Statsarkivet i Oslo at du har funnet at
> dette firmaet ble stiftet i 1962 (Norsk Lysningsblad 3.9.1962).
>
> Vi har ikke mottatt så nye firmaregistre. Det er planlagt at vi skal få
> avlevert disse i februar. Vi skal undersøke om vi kan finne videre
> informasjon om A/S Pikant når vi mottar registrene, og sender deg svar etter
> det.
>
> Vennlig hilsen
> Statsarkivet i Kongsberg
>
>
> ______________________________________________________________________
> Denne e-posten er skannet av MessageLabs Email Security System.
> For mer informasjon se
> http://www.messagelabs.com/email
> ______________________________________________________________________

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter