Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 15. januar 2015

Jeg sendte en e-post til Sivilombudsmannen

Erik Ribsskog

(Ref. nr:3296833) Klage

Erik Ribsskog Thu, Jan 15, 2015 at 9:30 AM
To: Postmottak Sivilombudsmannen
Hei,

disse her får dere ta.
 
Uhøflig kommunist-mafia, sier jeg.
'Verge som har bestilt'.

Hva skal dette bety.

Dette er noen troll som ikke har folkeskikk, mener jeg.

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: <brukerstotte@difi.no>
Date: 2015-01-15 8:42 GMT+01:00
Subject: (Ref. nr:3296833) Klage
To: eribsskog@gmail.com


Hei.
Har du en regnskapsfører eller revisor som skal hjelpe deg med selvangivelsen som kan ha bestilt koder til deg? Eller har du en verge som har bestilt?
Vennlig hilsen


ID-porten Brukerstøtte.
Send e-post til brukerstøtten.
Telefon: 800 30 300 / +47 57 65 50 60
Erik Ribsskog 2015-01-14 14:54:53:
>
> Hei,
>
> nå har jeg mottatt enda et brev fra dere, (med sensitive koder), som jeg
> ikke har bedt om.
>
>
>
> Jeg må klage her, og si det, at dere må bli bedre, på å sjekke, at det er
> riktig person, som bestiller disse arkene.
>
> Dette blir bare som noe søppel, for meg.
>
> Og det er sløsing med skattebetalerens penger, (for det er de som betaler,
> for disse brevene deres).
>
> Og dere ødelegger for regnskogen, i jungelen, når dere sløser med papir, på
> denne måten.
>
>
>
> Og jeg bor i bofelleskap, og deler postkasse, med flere andre, så å få
> sånne koder i posten, det er en uting, synes jeg.
>
> Da kan noen ta brevet og bruke kodene, til noe tull, kan man vel ihvertfall
> forestille seg.
>
> Det er andre gang, som dette skjer nå.
>
>
>
> Skjerpings!
>
> Erik Ribsskog
>
>
>
> PS.
>
> Jeg makulerer kodene på nytt, som forrige gang.
>
> Dette har ikke jeg bedt om.
>
> Så at jeg skal bruke disse kodene.
>
> Det blir feil, mener jeg.
>
>
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: <brukerstotte@difi.no>
> Date: 2014-12-30 9:17 GMT+01:00
> Subject: (Ref. nr:3296833) Klage
> To: eribsskog@gmail.com
>
>
>
>
> Hei.
>
>
> Grunnen til at du har fått det på engelsk er at det er bestilt fra en
> maskin som har engelsk som standard.
>
>
> Du har ikke bestilt det i forbindelse med å komme inn på Skatteetaten for å
> sjekke skattetrekksmeldingen ?
>
>
> Vennlig hilsen
>
>
> ID-porten Brukerstøtte.
> Send_e-post_til_brukerstøtten.
> Telefon: 800 30 300 / +47_57_65_50_60
>
>
> Erik Ribsskog 2014-12-29 20:14:34:
>> Hei,
>>
>> dere har sendt meg et brev, (på engelsk), med masse pin-koder.
>>
>> Hva skal dette bety, lurer jeg.
>>
>> (Jeg kan ikke huske å ha bestilt noe slikt.
>>
>> Og jeg ville ikke ha bestilt det, på engelsk.
>>
>> Så her er det noe tullball, mistenker jeg).
>>
>> Erik Ribsskog
>
>
>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter