Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 16. februar 2015

Jeg sendte en e-post til Datatilsynet

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Angående din henvendelse CALL11332436

Erik Ribsskog Mon, Feb 16, 2015 at 12:32 PM
To: postkasse@datatilsynet.no
Cc: juridisk , LO Postkasse LO , Akademikerforbundet , "anne-kathrine.skodvin" , "post@arbeidstilsynet.no"
Hei,

dette er dårlig, av Ica.

(Jeg har jobbet i Rimi/Ica, i tolv år, som butikkmedarbeider og butikkleder).

De burde ha en IT-avdeling.

Og den IT-avdelingen burde vite, hvilken IP-adresse, som har bestilt,
i mitt navn.

Og så kunne Ica kontaktet ISP, (Internet Service Provider), for den IP-adressen.

(Jeg har også en grad i IT, fra HiO IU.

Så dette har jeg lært litt om.

Men en vanlig person, kan ikke kontakte for eksempel Telenor, og få
vite et sånt navn.

Man må være for eksempel politi.

Men store firma som Ica kan nok få ut sånne navn, eventuelt ved å
bruke advokat).

Så her er det trakassering, fra Ica.

Og de viser ikke vilje, til å rydde opp, i 'sakji', mener jeg.

Så dette må jeg klage på, synes jeg.

(Denne saken, er bare en, av cirka tusen saker.

Jeg rapporterer de fleste sakene, som 'spam' eller 'phising', til g-mail.

Men jeg tenkte jeg hadde en sjangs, til å få Ica, til å forstå 'sakji'.

Siden at jeg har jobba der tidligere.

Så de vet vel det, at jeg ikke er en person, som tuller, om sånt her,
for eksempel.

Men om Ica her er 'air-heads', eller om de ikke vil hjelpe.

Det kan jeg ikke si.

Men det stokker seg fælt for dem ihvertfall, vil jeg si.

Her prøver ikke engang Ica, vil jeg si.

Og Ica har her et dårlig system, må man vel si.

Siden at systemet, (for bestilling av baby-pakker, var det vel), ikke
sjekker, at det er riktig person.

De kunne sendt en e-post tilbake, med en link, som man måtte trykke
på, for å bekrefte, at man virkelig hadde bestilt tullet.

Men så ikke.

Så dette er mangel på respekt, for folk, fra Ica.

Et så stort firma, burde hatt råd til, å lage ordentlige systemer, mener jeg).

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From:  <ica.kontakt@ica.no>
Date: 2015-02-16 8:25 GMT+01:00
Subject: Angående din henvendelse CALL11332436
To: eribsskog@gmail.com


  Hei Erik

  Dette er en registrering som er gjort på vår nettside, vi sletter
din oppføring på vår barnepakke. Vi har dessverre ikke tilgang til og
se hvem som har gjort dette på dine vegne.

  Med vennlig hilsen
  Kari
  ICA Norge kundekontakt

  Adresse: ICA Norge AS,  Postboks 6500, Rodeløkka, 0501 OSLO
                   Telefon: 800 41 500 Mail: ica.kontakt@ica.no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter