Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 17. februar 2015

Jeg sendte en e-post til UIO

Erik Ribsskog

OppdateringFwd: Klage/Fwd: FW: [postmottak] [rt.uio.no #1720465] Fwd: Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage

Erik Ribsskog Tue, Feb 17, 2015 at 5:08 PM
To: postmottak@uio.no
Cc: Studentombudet UiO , postmottak@uhr.no, utvalget@jsu.no, Akademikerforbundet , student@samfunnsviterne.no, post , Politikk Høyre , postkasse@datatilsynet.no, juridisk , postmottak@jus.uio.no, Westerdals Oslo ACT , post
Hei,

jeg må sende en oppdatering, synes jeg.

Angående to av foreleserne deres.

I forrige uke, så var jeg på Ingvild Torsen sin onsdags-forelesning, i
ex-phil, (om Hume).

Og hu behandla studentene som barneskole-elever, vil jeg si.

Hu sa ting som at forelesningen ikke begynte, før alle hadde satt seg ned.

Og at ingen fikk lov til å gå, før forelesningen, var ferdig.

(Når noen ville gå, før spørsmålsrundet, på slutten av dobbelt-forelesningen).

Og i dag, så var jeg på den australske professoren, (Bygrave), sin
forelesning, i Data Protection and Privacy, i auditorium 6, i
ur-bygningen.

Og ei dame med mørkt hår og rød kjole, som satt fremst og til venstre,
for foreleseren.

Hu spurte om noe, og da sa foreleseren: 'That assh*le in the corner'.

Men jeg har studert i England, (på University of Sunderland), og å si
'asshole', det er vel ikke helt 'kosher', liksom.

Og hu dama, som spurte om noe, satt jo i hjørnet, liksom.

Så det kunne virke som at foreleseren angrep henne, (og kalte henne
noe stygt), selv om han seinere forklarte det, at han ikke mente noen
spesielle.

Men jeg har jo klaget på foreleser.

Så jeg følte meg også litt truffet, må jeg innrømme.

Så dette var bånn i bøtta, må jeg si.

Hvis jeg skulle tippe, så tror jeg nok det, at begge disse
foreleserne, ville fått sparken, på NHI, (hvor jeg studerte,
studieåret 1989/90 og 1991/92).

Og dessuten, jeg har blitt beskyldt, av juridisk fakultet, for å ha
sendt stygge e-poster, til professor Bygrave personlig.

Men det mener jeg bestemt, at jeg ikke har gjort.

Her må det være snakk om ID-tyveri, mener jeg.

Jeg har opplyst Datatilsynet, politiet og spesialenheten, om at jeg er
offer, i flere tusen ID-tyveri-saker.

Her kan UIO bruke en informatikk-professor kanskje.

Og så finne ut, at disse e-postene, (som jeg blir beskyldt for å ha
sendt), ikke er sendt, fra min ip-adresse.

Dette er også udokumenterte påstander.

Dere har ikke sendt meg disse stygge e-postene, som jeg visstnok skal ha sendt.

Da kunne jeg ha sendt de videre, til politiet, og anmeldt dette.

(Eller Spesialenheten blir det, siden at politiet ikke tar meg på
alvor, når jeg prøver å anmelde disse nevnte sakene).

Bare som en oppdatering.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Så den advarselen, som juridisk fakultet har sagt, at de vil gi meg.

Den er basert, på ID-tyveri-saker.

Jeg vil advare UIO, om at de gjør en stor feil, hvis de gir meg en
advarsel, på grunn av noe, som noen 'banditter' har skrevet, i mitt
navn.

Bare sånn at det forhåpentligvis er klart.

PS 2.

Foreleseren kaller også Kina, for 'the Peoples Republic of China'.

Hvor mange Kina er det egentlig?

Er det vanlig å bruke dette lange navnet, på Kina?

(Eller er dette noe ytterste venster-greier, hadde jeg nær sagt).

Bare noe jeg tenkte på, i samme slengen her.


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-02-14 1:27 GMT+01:00
Subject: Klage/Fwd: FW: [postmottak] [rt.uio.no #1720465] Fwd: Ny
oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage
To: postmottak@uio.no
Cc: Studentombudet UiO <studentombudet@uio.no>, postmottak@uhr.no,
utvalget@jsu.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>,
student@samfunnsviterne.no, post@studentparlamentet.uio.no, Politikk
Høyre <politikk@hoyre.no>


Hei,

jeg må klage på saksbehandlingen, til juridisk fakultet.

De bare arkiverer min korrespondanse, virker det som.

Det er ikke mulig, å forstå mye, fra skiveriene deres, ihvertfall.

(Vil jeg si).

Så dette vil jeg klage på.

Jeg har også sendt til dere, om at de har nevnt, at de vil gi meg en
skriftlig advarsel.

De påstår at jeg har sendt til foreleseren personlig.

Det har jeg ikke gjort.

Jeg har kun sendt klage og oppdateringer, til fakultetets
e-post-adresse, for generelle henvendelser.

Og jeg har ikke skrevet noen stygge e-poster, til den australske
foreleseren, (som de sier at jeg har gjort).

Så her er det full forvirring, hos juridisk fakultet, vil jeg si.

Og elendig saksbehandling, (synes jeg at det virker som).

Ihvertfall uforståelig korrespondanse, (fra dem), vil jeg si.

Så det må jeg nesten klage på, synes jeg.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Daniela Nilsson via RT <postmottak@admin.uio.no>
Date: Mon, Feb 2, 2015 at 10:40 AM
Subject: FW: [postmottak] [rt.uio.no #1720465] Fwd: Ny
oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Klage
To: eribsskog@gmail.com
Cc: postmottak@uhr.no, postmottak@uio.no, studentombud@uio.no






Vennlig hilsen,



Daniela Nilsson

Arkivansvarlig

Administrasjonsseksjonen

Det juridiske fakultet



daniela.nilsson@jus.uio.no

+47- 22845588





-----Original Message-----

From: Request Tracker [mailto:rt-user@ulrik.uio.no] On Behalf Of
postmottak@admin.uio.no

Sent: Monday, February 02, 2015 10:37 AM

To: postmottak@jus.uio.no; Bjørn Engeset

Subject: [postmottak] [rt.uio.no #1720465] Fwd: Ny oppdatering/Fwd:
Oppdatering/Fwd: Klage





This is a forward of ticket #1720465


noname.txt
7K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter