Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 6. februar 2015

Jeg sendte enda en e-post til UIO

Erik Ribsskog

Oppdatering/Fwd: Fristen for melding til undervisning og vurdering (eksamen) 1. februar

Erik Ribsskog Fri, Feb 6, 2015 at 6:16 AM
To: l.m.s.almaas@jus.uio.no
Cc: utvalget@jsu.no, PFU Pressens faglige utvalg , Pia Ribsskog , postmottak@uio.no, postmottak@uhr.no, "erik.berg.hansen" , ECHRvisitors@echr.coe.int, Akademikerforbundet , post@tekna.no
Hei,

hva er forresten dette med 'vurderingsmelding'?

Dette er gresk for meg.

Her må dere forklare, mener jeg.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2015-02-06 6:09 GMT+01:00
Subject: Re: Fristen for melding til undervisning og vurdering
(eksamen) 1. februar
To: l.m.s.almaas@jus.uio.no
Cc: utvalget@jsu.no, PFU Pressens faglige utvalg <pfu@presse.no>, Pia
Ribsskog <pia@nfunorge.org>, postmottak@uio.no, postmottak@uhr.no,
"erik.berg.hansen" <erik.berg.hansen@nrk.no>,
ECHRvisitors@echr.coe.int


Hei,

i en forelesning, i dag, (torsdag), i faget JUR 1630, i 'ur-bygningen'.

Så sa den australske foreleseren.

At en kar i England, hadde fått medhold, da han klaget.

Han var suicidal, og hadde gått rundt med en kniv, og blitt fanget, på
et video-overvåknings-system, sa læreren.

(En Peck-case, var visst dette).

Og han ble så fremstilt, som kriminell, på britisk TV.

Og dette var visst hans privatliv, sa foreleseren, av
Strasbourg-domstolen, hadde sagt.

Det minnet meg om noe som min lillesøster Pia sa til meg, på 90-tallet.

En norsk avis, (eller om det var TV-stasjon), hadde tatt bilde av Pia
og vår mor Karen og Pia sin da unge mulatt-unge, (med Keyton fra
Somalia), Daniel.

Og brukt dette bildet, (som var gjenkjennelig, sa Pia), som
illustrasjon, i en sak, om lesbiske samboeres rett til å få barn.

Så Pia ba meg om å ordne dette, (regner jeg med).

Men jeg hadde ikke e-post, på den tida, (og studerte heller ikke juss).

Så jeg prøver nå og sende om dette.

Her må det strammes opp, (må man vel si).

Mvh.

Erik Ribsskog


2015-02-02 19:00 GMT+01:00  <l.m.s.almaas@jus.uio.no>:
> Hei
>
> Det er i dag kjørt en rutine for å sikre at alle studenter som er meldt til
> undervisning har vurderingsmelding til samme emne for vår 2015. Det vil si
> at alle studenter ved Det juridiske fakultet som er innvilget undervisning
> også sikres vurderingsmelding til emnet.
> Hvis du ikke ønsker vurderingsmelding må du trekke meldingen i Studentweb
> selv.
>
> Med vennlig hilsen
> Studieseksjonen ved Det juridiske fakultet
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter