Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 5. februar 2015

Mer om trakassering

Erik Ribsskog

Adams Matkasse-faktura #102303583

Erik Ribsskog Thu, Feb 5, 2015 at 5:42 PM
To: "adamsmatkasse.no"
Cc: "anne-kathrine.skodvin" , utvalget@jsu.no, postmottak@jus.uio.no, juridisk , postkasse@datatilsynet.no, Politikk Høyre , "sande.vgs" , post@forbrukerombudet.no, post@finkn.no
Hei,
det er ikke jeg som har bestilt dette, (som jeg har opplyst om tidligere, til deres Madeleine blant annet, het hun vel).
Det er ikke riktig at jeg skal bli fakturert for dette da, mener jeg.

Jeg har i dag måttet kaste de fleste av grønnsakene, som har begynt å bli dårlige.

(For jeg spiser ikke mye grønnsaker).

Jeg er bare en person, og ikke fire, som denne pakken liksom skal rekke til.

Og jeg slapp ikke inn deres 'masekopp-sjåfør', som dukket opp, klokka 22, på kvelden.
(Et ukristelig tidspunkt, vil vel noen si).

Jeg hadde ingen avtaler, om besøk, og ville derfor være i fred, (som jeg har rett til, mener jeg), og slapp ikke inn 'utysket'.
Dere får heller finne ut hvilken 'tater', som har bestilt dette, i mitt navn, og anmelde vedkommende.

Id-tyveri er politisaker har Datatilsynet informert meg om.
Og jeg har informert dere om, at jeg ikke vil ha mer korrespondanse, fra dere.

Likevel får jeg denne fakturaen.

Det er vel dessuten sånn, (mener jeg å huske), at i Svelvik, (Svelvik produkter), så får man den første kassen gratis, (mener jeg å ha lest i nettavisen, for Svelvik, i en reklame der).

Så her må dere skjerpe dere, og slutte med tullet deres.

Torsk er dessuten det værste jeg veit.
(Ikke langt unna, ihvertfall).

Og både laks og torsk, på en fem-dagers-uke.

Det er tortur, av kunder, vil jeg si.

To fiskedager i uka, det er minst en for mye, vil jeg si.
(Ihvertfall hvis det ikke gjelder markell i tomat, på brødskiva.

Det smaker ikke så fisk, vil jeg si.

Men pålegg fulgte heller ikke med.

Det var bare fem middager.

Og taco og kjøttdeig, har kostet tilsammen 21 kroner, på Rema, i det siste.

Så fem middager, det koster cirka 100 kroner, hvis man kjøper på tilbud.

Og ikke cirka 1000 kroner, som dere tar.

Så dette er noe overpriset og oppskytt mat, som jeg ikke har bestilt.
Og da skal jeg heller ikke betale, for kassen, som deres 'mase-sjåfør' la igjen etter seg, mener jeg.

Vennligs slutt å plag meg mer nå.

Erik Ribsskog



2015-02-04 14:36 GMT+01:00 adamsmatkasse.no <post@adamsmatkasse.no>:
Hei! Takk for at du er kunde hos Adams Matkasse, håper at ukens matretter faller i smak.
Som fakturakunde hos oss har du syv dagers betalingsfrist på utestående faktura.

Vil du bli kortkunde hos oss i stedet? Klikk her.
Som kortkunde dras beløpet automatisk fra kortet ditt etter levering.

Beste hilsener,
Adams Matkasse

Ved spørsmål, kontakt oss på post@AdamsMatkasse.no. Mer info om vår betalingspartner PayEx på AdamsMatkasse.no.

FAKTURA
Kundenummer: 54359
KID 102303583
Fakturanr: 230358
Fakturadato 2015-02-02
Må betales innen: 2015-02-11

Erik Ribsskog
Slependveien 80
1371 ASKER
eribsskog@gmail.com



Klikk her for å velge kortbetaling, da kommer også neste matlevering automatisk til å trekkes fra ditt kort



Beskrivelse Pris
Adams Originalkasse (4 pers 5 dager) 2015-02-02 1 095,00
Rabatt 2015-02-02 -200,00
Fakturagebyr 39,00

Å betale 934,00 NOK
Hvor moms
15% 121,83 NOK


Betale med kort
Klkk her for å velge kortbetaling og betal denne fakturaen med kort
Betalingsinformasjon
Konto: 3633 35 63384
Angi fakturanr / KIDnr ved betaling

Ved for sen betaling debiteres påløpt avgift samt renter.
Adams Matkasse AS
Sandviksveien 163A
5035 Bergen
Org.nr: NO899306562MVA
Foretaksregistert
Tel: 815 03 296
E-post: post@AdamsMatkasse.no
www.AdamsMatkasse.no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter