Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 17. mars 2015

Mer fra Danmark

Nå skulle jeg blogge, fra den samme bibliotek-PC-en, igjen.

Men da dukket det opp, en liten 'bibliotek-gubbe', som sa det, at den PC-en, var kun for aviser.

(Hva nå det skulle bety).

Så sett opp et skilt, da vel.

Jeg hadde da nettopp satt meg ned, ved den PC-en, (igjen).

Og fikk da skylda, for at noen andre hadde spilt sjakk, på den PC-en.

(Noe sånt).

Hvorfor sa de ikke det, den første gangen, som jeg brukte den PC-en da, liksom.

(At den PC-en, var kun for aviser).

Og hva med å skilte?

Hm.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Det var også sånn, at jeg ringte bestemor Ingeborg sin 'halvgale halvfetter' i Klampenborg, Erling Fin Poulsen, på lørdag.

(Fra den norske kirken, her i København).

Og sa det, at det var Karens sønn.

Og så sa han det, at: 'Her er det ingen'.

Så jeg regner med, at det betydde, at han ikke ville snakke med meg.

Så jeg la på, da.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 2.

Jeg ringte også min tysktalende kusine Rahel sin venninne Sophia Legind.

(Jeg var blant annet på besøk hos bestemor Ingeborg.

I Stavern.

Samtidig med disse to, sommeren 1990.

Var det vel).

Men hun Sophia, bor på Jylland, (viste det seg).

Og det er jo et stykke unna København.

Så det ble ikke til, at jeg spurte henne, om jeg kunne få bo litt hos dem, (eller noe i den duren).

Men jeg ba henne, om å hilse Rahel, da.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Og jeg fikk bibliotek-kort nå, (for å kunne blogge, blant annet).

Og jeg skal på the Jobcentre, (som det også heter, her i Danmark), i morgen, har jeg tenkt.

Så vi får se hvordan dette går.

Vi får se.

PS 4.

Min far legger igjen mange talebeskjeder, på den danske mobilen min.

Selv om jeg har fortalt han det, (via telefonen, til den norske presten i København), på lørdag.

At jeg ikke har noen penger, til å kjøpe nye kontantkort, (til den danske mobilen min), for.

Så faren min begynner kanskje å bli litt åreforkalka eller senil, (eller noe i den duren).

Hvem vet.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter