Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 21. mai 2015

Jeg sendte en e-post til PFU

Erik Ribsskog

Klage på plagiat fra Aftenposten

Erik Ribsskog Thu, May 21, 2015 at 3:57 PM

To: PFU Pressens faglige utvalg
Hei,

jeg har sendt mange klager på Aftenposten tidligere, (som PFU har
ignorert, må jeg si).

Nå, (i går), så har Aftenposten plagiatert logoen, til mitt nettsted,
johncons-web, (vil jeg si).

Nettstedet mitt er på Wayback Machine, blant annet.

Og er vel også kjent, fra NRK-programmet Tweet 4 Tweet.

Jeg sender med bilde av den aktuelle logoen, (som er det norske
flagget, 'kryss-klippet' sammen med et kommunist-flagg. Jeg kaller det
aktuelle bildet for 'Den siste sovjetstat-flagget. Jeg lagde dette
bildet, (i Paint), rundt 2008, da jeg ble arbeidsledig, i England).

Her har Aftenposten stjålet min ide, og bruker det kinesiske flagget,
(i 'sildesalat-delen' av flagget), istedet for det sovjetiske flagget,
(som jeg bruker, i min logo).

Aftenposten har nok her lest johncons-blogg/web, og stjålet min ide,
mistenker jeg.

Så dette ville jeg klage på, til PFU.

(Selv om jeg har sendt X antall klager til dere tidligere.

Og aldri fått et rødt øre, i erstatning).

Erik Ribsskog

PS.

Her er link til johncons web på Wayback Machine, (som vel beviser det,
at jeg hadde denne ideen, (om å krysse norsk/kommunistisk flagg),
først):

http://web.archive.org/web/*/http://johncons.angelfire.com/


PS 2.

Hvis man ser 1.12 ut i denne YouTube-videoen, fra NRK3-programmet
Tweet 4 Tweet, fra 2012, (hvor Thomas Seltzer og Jenny Skavlan pratet
om meg og mine nett-prosjekter), så ser man det, at jeg hadde denne
ideen, (til å krysse norsk og kommunistisk flagg), først:

https://www.youtube.com/watch?v=msh6BQdG1ns

PS 3.

Sender også med bilde, av den aktuelle Aftenposten-forsiden, (fra
igår, nemlig 20. mai 2015).


WP_20150521_071[1].jpg
1298K
PS.

Her er vedlegget:

WP_20150521_071[1]

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter