Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 16. juni 2015

Mer om pant i Danmark

Erik Ribsskog

Klage på Netto-butikk i Fiolstrædet i København

Erik Ribsskog Tue, Jun 16, 2015 at 1:56 PM
To: agoli@mattilsynet.no
Cc: Jytte Marie Hansen , postmottak@mattilsynet.no, medlemsservice@coop.no, info@dansk-retursystem.dk, admin@ohf.no, she , kundeservice@netto.dk, kundeservice@coop.dk
Hei,

det er noen år siden, at jeg jobbet, som butikksjef i Rimi nå.

(Jeg sluttet i den jobben, i 2002, for å begynne å studere, ved HiO IU).

Så jeg husket ikke med en gang, hvem jeg skulle sende til.

Men det riktige skal visst være Dansk Retursystem A/S.

Jeg kunne godt ha sendt en kopi, til det danske mattilsynet også.

Men jeg har ikke e-post-adressen deres.

Og å bruke tid på, å lete etter den e-post-adressen, (hvis de har
e-post-adresse), det vet jeg ikke, om er noe vits i, siden at dette jo
skulle til Dansk Retursystem, (har jeg funnet ut, etterhvert her).

Men takk for svar, ihvertfall.

Mvh.

Erik Ribsskog


2015-06-15 11:16 GMT+02:00  <agoli@mattilsynet.no>:
> Viser til dine e-poster vedrørende vanskeligheter med å få pantet flasker i
> Danmark. Kopi av e-postene har gått til mange mottakere. Svaret her er fra
> Mattilsynet.
>
> Det er Fødevarestyrelsen som er Danmarks Mattilsyn. De har en
> kontaktmulighet på linken du får her:
> http://www.foedevarestyrelsen.dk/OmFoedevarestyrelsen/Kontakt/Sider/Forside.aspx
>
> Du beskriver din erfaring med panting av flasker. I Norge er det ikke
> Mattilsynet som følger opp denne utover de hygieniske forholdene rundt
> oppsamling av flaskene. Slik er det mest sannsynlig i Danmark også. Men
> Fødevarestyrelsen har ansvaret for å føre tilsyn med hygienen i
> matvarebutikkene som har panteautomater og kan være interessert i dine
> erfaringer. De har i alle fall bedre kjennskap enn oss til hvilken instans i
> Danmark som har ansvaret for ordningen med panting av flasker.
>
> Mvh
>
> Ågot Li
> Mattilsynet, region Øst, avdeling Søndre Buskerud
> Tlf: 22 40 00 00
>
> E-post: postmottak@mattilsynet.no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter